środa, 3 lipca 2019

Ochrona twarzy przed słońcem z marką 9wishes - Sun Moisturizer spf 50+ PA+++

'Słońce świeci nad nami, 
ogrzewa nasze nagie ciała promieniami"

Tak, to prawda. Słońce świeci, dostarcza witaminy D, nadaje piękną i brązową opaleniznę. Z drugiej zaś strony wysusza, powoduje przebarwienia i szybsze starzenie się skóry. Dlatego też - pomimo zalet - należy chronić są przed szkodliwymi skutkami promieniowania. Niezbędne do tego celu okazują się kosmetyki z wysokimi filtrami. Jednym z takich preparatów jest krem z spf 50 marki 9wishes. 

Kosmetyk otrzymujemy w prostym, białym kartoniku ze srebrnymi napisami. Sam krem zamknięty jest w miękkiej tubce z aplikatorem w formie dzióbka. 
Skład nie należy do naturalnych. Wprawdzie wydaje się długaśny, ale zawiera sporo wartościowych substancji. Można tutaj wskazać witaminę B3, olej jojoba, oliwę z oliwek, masło shea, ekstrakt z sosny gęstokwiatowej, ekstrakt z liści morwy białej, wyciąg z zielonej herbaty, wyciąg z kwiatu wiciokrzewu japońskiego, alantoinę. 


Zapach wydaje mi się typowy dla kremów z filtrem. Jest kremowy, ale z delikatnie wyczuwalną wonią chloru. 
W konsystencji jest treściwy, ale przy tym bardzo jedwabisty. Łatwo rozprowadza się po twarzy i bardzo szybko wchłania. Co zaskakujące, pod palcami wyczuć można minimalną, satynową powłoczkę. Bardziej można się nawet skierować z stronę matu. Jednak patrząc z lustro widzę dość mocne świecenie się. Wystarczy jednak odrobinka pudru, aby sobie z tym poradzić. Co bardzo istotne, krem nawet w minimalnym stopniu nie bieli twarzy.
Krem należy aplikować tak często jak to konieczne, najlepiej 15 minut przed wyjściem na słońce.


Pora na działanie.
Jeśli chodzi o kwestie pielęgnacyjne to tutaj nie mogę zbyt wiele powiedzieć. Moją mieszaną cerę nawilża w wystarczającym stopniu, jednak przy bardzo suchych mógłby mieć problem. Konieczne jest nakładanie z innym, 'dziennym' kosmetykiem. Skóra jest wygładzona i miękka. Jednak na tych aspektach mi tak nie zależy - w końcu ma przede wszystkim chronić.
Czy to robi? Myślę, że tak. Aplikuję go niemalże codziennie, czy to wychodząc na miasto, czy podczas wycieczek. Nie zauważyłam, aby pojawiały się jakieś drobne przebarwienia czy piegi. Pamiętam zaś, że w zeszłym roku małe plamki pojawiły się u mnie dość szybko, bez szczególnego opalania. Pozostaje mi więc sądzić i mieć nadzieję, że to zasługa tego preparatu. 
Krem nie zapycha mojej cery, nie powoduje uczulenia.
Dostępny jest głównie na zagranicznych stronach, m.in. w sklepie BB Cosmetics. Kosztuje ok. 20 dolarów za pojemność 50 ml.


Pomimo tego, że krem nie daje wielkich efektów pielęgnacyjnych to jestem z niego zadowolona. W końcu nie od tego jest, a robi to co ma robić. Chyba najlepszą rekomendacją jest fakt, że o nim nie zapominam i lubię po niego sięgać. A kiedyś miewałam z tym problemy i często wychodziłam na słońce bez filtrów. 
Znacie ten krem? Czym Wy chronicie swoją skórę? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

92 komentarze:

  1. Krem widzę po raz pierwszy, może się na niego skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kremik działa i jest przyjemny w użyciu, więc czemu go nie wypróbować. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo zachecajacy krem i dobrze, ze nie bieli :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwracałam na to uwagę i na szczęście jest dobrze :)

      Usuń
  4. Krem z takim filtrem to podstawa latem, chętnie go wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki, ale filtry to dla mnie żelazna podstawa ze względu na przebarwienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba pierwszy raz się spotykam z tym produktem. Podoba mi się, że nie bieli i oczywiście chroni :). Ja też zazwyczaj sięgam po 50, a co do aspektów pielęgnacyjnych, od tego mam inne produkty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam takie samo podejście, ale na pewno znajdą się osoby, które by go skreśliły przez brak pielęgnacji...

      Usuń
  7. latem nie wyjdę z domu bez solidnej porcji filtra na twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Warto pamiętać o zabezpieczeniu skóry filtrem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego kremu. Fajnie, że Ci się sprawdził pod względem tego, do czego został wyprodukowany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pod tym względem nie mam mu nic do zarzucenia :)

      Usuń
  10. Ciekawy produkt, nie miałam nic z tej marki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się z nią dotąd na blogach :)

      Usuń
  11. I have not tried this product but do need to protect my skin. I try to use sun screens with that are mostly natural on my face but they do make my skin whiter. It is not easy to find one that does not discolor.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wypróbuję , wakacje tuż , tuż;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Osobiście na twarz używam filtru 50 i żałuję że tak późno zaczęłam to robić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja pierwszy raz widzę. Bardzo ładne ma opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to popularny krem, przynajmniej tak mi się wydaje :)

      Usuń
  15. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, do mnie właśie idzie filtr innej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marki nie znam zupełnie...Najważniejsze, że krem zapewnia ochronę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zupełnie nie znam kosmetyków tej marki. Jak dobrze poznawać takie perełki :) Ochrona latem jest dla mnie bardzo ważna, a jestem na etapie zakupu kremów do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz ten kremik widzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. cream looks great...and have positive effects

    OdpowiedzUsuń
  20. Bez posmarowania twarzy kremem z filtrem nie wychodzę z domu. :D Jest to dla mnie bardzo ważne. ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Niestety nie znam kremu ale trochę mnie przeraża cena. Ja ostatnio zapomniałam o ochronie i teraz żałuje:(:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krem nie jest tani i trzeba go zamawiać. Ale działa :)

      Usuń
  22. awesome article :)
    have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  23. Oh very nice product I like how look the texture
    Great sunscreen
    xx

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja mam dylemat. Bo generalnie wyglądam jak córka młynarza, więc aż 50 SPF to trochę dużo, chciałabym się jednak opalić troszeczkę chociaż, ale z drugiej strony opalam się zawsze na czerwono, więc im silniejszy filtr tym lepiej :/ Aktualnie używam SPF 20 i to chyba mój złoty środek, ale tak sobie myślę, że ten krem byłby idealny na mój wrześniowy wyjazd w góry - zawsze wracam ze spalonym nosem i policzkami...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zdrowie jest ważniejsze od koloru skóry. Poza tym zawsze są samoopalacze :)

      Usuń
  25. Na lato taki krem to super sprawa. SPF jest bardzo wysoki zatem skutecznie uchroni skórę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dotąd nie pojawiły się żadne przebarwienia :)

      Usuń
  26. Ochrona UV jest u mnie obecnie kwestią istotną. Jednak celuje bardziej w polskie marki kosmetyczne.

    OdpowiedzUsuń
  27. No ja ,niespecjalnie dbam o ochronę twarzy przed promieniami UV ,ale krem którego ostatnio używam podobno chroni skórę przed nimi-w każdym razie nie zaobserwowałam by działo się z nią coś niepokojącego
    Ale ten krem o którym piszesz też się chyba skuszę 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto jednak patrzeć na faktor spf a nie tylko opinię producenta, bo nie zawsze jest to rzetelne.

      Usuń
  28. Interesting post dear! thanks for sharing, xx

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja w tym roku szczególnie potrzebuję wysokiej ochrony - EPIDUO - w związku z czym zdecydowałam się na Bandi i 50 spf.

    OdpowiedzUsuń
  30. kurcze jak bym go wzięła na wakacje to bym się nie spaliła...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wyobrażam sobie wyjazdu bez porządnych filtrów. Wszędzie się o tym trąbi ;)

      Usuń
  31. Fajnie, że dobrze się wchłania i zapewnia ochronę. U mnie filtry do podstawa, szczególnie latem.

    OdpowiedzUsuń
  32. It looks really nice, I didn't know this product so thanks for sharing ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  33. Zapowiada się bardzo ciekawie. Muszę wypróbować. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. my day isn't complete without applying sun protection

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwszy raz widzę tę markę. Filtry to u mnie latem podstawa..ciekawa jestem jak sprawdziłyby mi się te powyższe kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz o nim słyszę :) Ja lubię krem z filtrem do cery mieszanej z Dermedic :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ja aktualnie używam kremu z filtrem 50 z SVR.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz go widzę, ale mnie zaciekawił. Też mam problemy z nakładaniem filtrów zwłaszcza spf 50, są po prostu za ciężkie dla mojej skóry. Fajnie że ten krem nie bieli, chociaż najważniejsza jest skuteczność ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten na szczęście jest i skuteczny, i przyjemny w użyciu :)

      Usuń
  39. Używam kremów z filtrem, ale tego jeszcze nie miałam. Dziękuję za polecenie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tego kremu, ale oczywiście używam z filtrem :-)

    OdpowiedzUsuń
  41. Nie wyobrażam sobie mojej letniej pielęgnacji bez kremu z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.