sobota, 13 kwietnia 2019

Etude House, Moistfull Collagen - głęboko nawilżający krem do twarzy oraz krem pod oczy z kolagenem

najlepsze kosmetyki głęboko nawilżające do cery suchej
Cześć :)

Chociaż świat kosmetyczny idzie stale do przodu to ciężko znaleźć jeden kosmetyk, który będzie idealny dla każdego z nas. Bowiem cera ma indywidualne potrzeby. Zależą chociażby od wieku, poziomu hormonów czy stylu życia. Jedni potrzebują zmatowienia, inni odżywiania i regeneracji a kolejni redukcji przebarwień. Niemniej jednak można wyróżnić jeden aspekt wiążący wszystkie cery - nawilżenie. Jego solidna porcja nie powinna zaszkodzić, a na pewno wpłynie pozytywnie na wygląd skóry. Spójrzmy jak z tym zadaniem radzą sobie produkty marki Etude House z serii moistfull collagen - krem do twarzy oraz krem pod oczy.

moistfull collagen deep cream | głęboko nawilżający krem z kolagenem

najlepsze kosmetyki głęboko nawilżające do cery suchej

Kosmetyk otrzymujemy w prostym kartoniku zachowanym w pastelowej tonacji. Zawiera informacje w języku koreańskim oraz angielskim. na uwagę zasługuje fakt, iż w środku opakowania znajdujemy małą szpatułkę do aplikacji. Sam krem znajduje się w bardzo efektownym, plastikowym słoiczku, którego kolorystyka przypomina mi technikę ombre. Po odkręceniu wieczka mamy płytkę zabezpieczającą.
Skład zaskoczył mnie już od pierwszej pozycji. Nie mamy tutaj wody a hydrolizowany kolagen. Z wartościowych substancji warto wyróżnić także glicerynę, estry jojoby, olej i ekstrakt z owoców baobabu czy glinkę. Całość nie jest jednak naturalna.

najlepsze kosmetyki głęboko nawilżające do cery suchej

Ma śliczny, delikatny zapach. Przy głębszym wdechu można wyczuć kwiatowe nuty, ale tak na szybko ciężko wyróżnić coś konkretnego.
W opakowaniu jego konsystencja jest niesamowicie zwarta. W dotyku przypomina gęste, solidne masełko. Może wydać się tłustawe, ale bardziej określiłabym to jako coś jedwabistego i satynowego. Niewątpliwie jest to bogaty krem.

najlepsze kosmetyki głęboko nawilżające do cery suchej

Chociaż kosmetyk jest bardzo treściwy to zaskakująco szybko się wchłania. Nie pozostawia tłustej czy lepkiej warstwy, ale nie jest to też mat. Mamy wrażenie lekkiej poświaty i aksamitności.
Muszę od razu wspomnieć, że produkt stosuję wieczorem. Próbowałam kilka razy na dzień, ale nie z każdym podkładem chciał współpracować.

najlepsze kosmetyki głęboko nawilżające do cery suchej

Spójrzmy na działanie.
Po wieczornej aplikacji skóra jest niesamowicie nawilżona. Był czas, w którym borykałam się z drobnym przeziębieniem. Katar sprawiał, że przy nosie miałam wiele suchych skórek. Krem błyskawicznie sobie z nimi poradził. Co więcej, ukoił podrażnienia i przyniósł mi wielką ulgę.
Dodatkowo buzia jest wygładzona i bardzo miękka w dotyku. Przy systematycznym stosowaniu wręcz odżyła. Stała się zdrowsza i bardziej promienna.
Moja mieszana cera nie odczuła żadnego zapychania ani uczulenia.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Krem kosztuje ok. 75 zł za pojemność 75 ml.

moistfull collagen eye cream | krem pod oczy z kolagenem

najlepsze kosmetyki głęboko nawilżające do cery suchej

Krem znajduje się w bardzo podobnym opakowaniu co powyższy wariant, jednak w mniejszej pojemności. Tutaj także mamy płytkę zabezpieczającą oraz dołączoną szpatułkę.
Skład bazuje na hydrolizowanym kolagenie. Znajdziemy w nim także olej z nasion pianki łąkowej (cokolwiek to znaczy), olej i ekstrakt z owoców baobabu, glinkę.

najlepsze kosmetyki głęboko nawilżające do cery suchej
Delikatny, kwiatowy zapach uprzyjemnia stosowanie.
Konsystencja jest jeszcze gęstsza i treściwsza od kremu do twarzy. Przypomina już nie tylko masło, ale wręcz pastę. Przy tym nie traci jedwabistości.
Wchłania się bardzo szybko pozostawiając delikatny, satynowy film. Nie jest tłusty, więc nadaje się również pod makijaż.

najlepsze kosmetyki głęboko nawilżające do cery suchej

Pora na odczuwalne przeze mnie efekty.
Krem już po kilku pierwszych aplikacjach poprawił nawilżenie mojej delikatnej skóry pod oczami. Przy regularnym stosowaniu znacznie je wzmocnił. Skóra jest gładka, miękka w dotyku i jakby uelastyczniona. Po wieczornej aplikacji rano widzę bardziej promienne i świeże spojrzenie.
Krem nie wpływa jednak w żaden sposób ma opuchlizny, zasinienia czy zmarszczki.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Jego cena oscyluje w okolicach 90 zł za pojemność 28 ml.

najlepsze kosmetyki głęboko nawilżające do cery suchej

Z obu produktów jestem bardzo zadowolona. Bez najmniejszego problemu wywiązują się ze swojego zasadniczego działania. Obietnice producenta zostały spełnione i chwała im za to.
Zaprezentowane produkty można zakupić w sklepie Jolse.
Znacie kosmetyki marki Etude House? Chętnie poznam Wasze odczucia :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

90 komentarzy:

  1. Zacheciła mnie ta recenzja. Opakowanie tego kremu mi się podoba 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy wariant kremu jest zdecydowanie dla mnie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy razie słyszę o tej marce :) fajnie że Ci się sprawdziły :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie nowosc. Ale kremy wydają mi się całkiem fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  5. They looks very good, I must try them 😉. Have a nice day and thanks for sharing

    OdpowiedzUsuń
  6. Składy prezentują się ciekawie ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś czuję, że jednak wiele osób będzie w stanie się przyczepić :)

      Usuń
  7. Otóż to, chociaż rozwój kosmetologii jest coraz szerszy to i tak każdemu i każdej z nas jest ciężko znaleźć ten idealny kosmetyk, bo, jak napisałaś, nasze cery są inne, potrzebują innych działań. Krem pod oczy mnie w szczególności zainteresował- nie tylko przez kwiatowy zapach (ale to w obu produktach jest świetne!!), to dlatego, że ostatnio mało sypiam i moje oczy nie wyglądają zbyt zdrowo, niestety.
    Piękne zdjęcia!!! Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Krem żadnych opuchlizn nie zredukuje, ale spojrzenie będzie wyglądało ładniej :)

      Usuń
  8. Dobrze, że trafiły w Twoje potrzeby;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że każdy się ucieszy z nawilżenia :)

      Usuń
  9. Ciekawy produkt. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wypróbowałybyśmy takie kremy z kolagenem a szczególnie pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio chłonę jak gąbka wszystkie kosmetyki z kolagenem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że ta seria też by Ci się spodobała :)

      Usuń
  12. I love the extra collagen on the skin. It really makes it look fuller and younger.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba kremy bym z chęcią używała 😉

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawa propozycja kremików, chętnie je wypróbuję. Bardzo podoba mi się opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze uwielbiałam opakowania Etude House. Są nie tylko eleganckie ale i takie optymistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Krem do twarzy bardzo mi się podoba w działaniu i efektach, a mnie też zaskoczył jego skład :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz mam kremy, które nie bazują na wodzie :)

      Usuń
  17. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale najważniejsze, że produkty się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wiedzie, że takie produkty istnieją ;p

    OdpowiedzUsuń
  19. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale będzie mi miłej jak zajrzy się w treść a nie tylko na oprawę ;)

      Usuń
  20. Jak zawsze cudowna recenzja i przepiękne zdjęcia :) bardzo ciekawe kosmetyki :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajnie, że tak pozytywnie wypadły.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oba kremy prezentują się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajny kosmetyk..Będę szukała tego w szwedzkich drogeriach ,może znajdę::)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mnie niestety te kosmetyki nie przekonują-raczej się na nie nie skuszę,po takich cenach oczekiwałabym czegoś więcej
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czego można wymagać od kremów nawilżających. Nawet znacznie droższe nie stworzą nam nowej skóry ;)

      Usuń
  25. Ten krem do oczu jest dla mnie bardzo kuszący

    OdpowiedzUsuń
  26. Tym razem odpuszczę,mam już swój ideał :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Takie kremy chętnie bym wypróbowała, ale ta cena mnie troszkę zniechęca. Jeszcze się zastanowię. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych produktów ale wydają się godne uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Krem nie należy do najtańszych, ale skoro jest dobry, chyba warto na niego postawić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachęcam zauważyć, że recenzja dotyczy dwóch produktów ;)

      Usuń
  30. Kremy fajnie wyglądają i dobrze się spisały, zaciekawiło mnie również to, że nie na wodzie, a kremu pod oczy właśnie szukam, bo właśnie mi sie skończył...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz spotkałam się z takim składem :)

      Usuń
  31. Zaciekawiło mnie jego działania, bo jeśli dobrze nawilża to może przy długotrwałym używaniu również wpłynie na redukcję zmarszczek :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I have to try this brand, they have amazing products!

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam krem do rąk z tej marki. Mega fajny

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. Polecam :) Jest droższy, ale ma dużą pojemność :)

      Usuń
  35. Cool! Love Etude House’s products! xoxo

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam jeszcze do czynienia z tymi kosmetykami.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawie opisałaś te kremy:) Nie miałam z nimi do czynienia, ale chętnie kiedyś wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że Ci się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz widzę te kosmetyki, ale widzę, że są warte zainteresowania skoro Ci się sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  40. Część składników ma na prawdę bardzo fajnych ale niestety innych znów staram się unikać więc się na niego nie skuszę. Ale super, że Ci się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego wspomniałam, że chociaż substancje są pożądane to nie jest to typowo naturalna seria.

      Usuń
  41. Zaciekawiłaś mnie obydwoma produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Krem do twarzy ma całkiem znośną cenę jak za tak dużą pojemność :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Zaciekawiłaś mnie tymi kremami :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.