środa, 13 lutego 2019

Hakuro, pędzel do konturowania twarzy H14

najlepsze pędzle do konturowania
Cześć :)

Nikt z nas nie jest alfą i omegą. To co dla jednych jest proste i oczywiste, dla innych może stanowić nie lada problem.  mnie było tak w konturowaniem twarzy. Próbowałam różnych kosmetyków, stosowałam wszelakie metody i nic. Nie wychodziło i nie wychodziło, a mnie powoli szlak jasny trafiał. Okazało się, że potrzebny był jeden 'mały' drobiazg - odpowiednie narzędzie. Czy okazał się nim pędzel H14 marki Hakuro?

najlepsze pędzle do konturowania

Trzymając pędzel mamy odczucie dobrej jakości materiałuRączka jest solidna, a przy tym precyzyjnie i wygodnie leży w dłoni. Nie ma obaw, że coś nam pęknie, strzeli czy wypadnie. Na trzonku znajduje się numer oraz dokładna nazwa pędzla w języku angielskim. Całość zachowana jest w eleganckiej, czarnej kolorystyce z posrebrzanymi dodatkami. 
Długość pędzla wynosi 19,5 cm, zaś włosia 4 cm.

najlepsze pędzle do konturowania

Na uwagę zasługuje włosie z włókna syntetycznego. W połowie czarne, w drugiej - białe. Jest zbite, gęste, a przy tym niesamowicie miękkie. Nie robi się z niego placek podczas przeciągania po skórze, a do tego nie drapie ani nie podrażnia.
Włosie układa się w kształt jaja. Dzięki ściętym brzegom idealnie dopasowuje się do kształtu twarzy, zwłaszcza w kości jarzmowe. Przy uchu możemy pracować większą powierzchnią, zaś w bardziej precyzyjnych partiach jedynie czubkiem. 

najlepsze pędzle do konturowania

Pędzel cechuje się bardzo dobrą trwałością. Po myciu nic nam nie wypada ani nie gubi kształtu.
Nasze akcesorium przeznaczone jest do konturowania twarzy, czyli nakładania bronzera lub różu.
Sprawdźmy efekty.
Tak jak wspomniałam wcześniej, pędzel idealnie dopasowuje się do kształtu twarzy. Idealnie konturuje buzię pudrem brązującym, dzięki czemu uzyskujemy idealny cień. Można nim robić ruchy pociągłe, a także okrężne. 
Uwielbiam ten pędzel do nakładania różu. Jego kształt sprawia, że z automatu trafia w odpowiednie miejsce na twarzy. Od razu zaznaczam, że nie nakładam różu na uśmiechu. Uważam, że to stara i niezbyt dobra technika, a już na pewno nieodpowiednia do mojego kształtu twarzy. 
Czym byłoby konturowanie bez rozświetlacza? Pędzel i z tym aspektem bardzo dobrze sobie radzi. Używam jedynie czubka i wykonuję krótkie ruchy. Dzięki temu mam pewność, że kosmetyk nie przejdzie mi na zbyt dużą powierzchnię. 
Plusem pędzla jest to, że nie tworzy plam. Przeciwnie - z łatwością rozciera ewentualny nadmiar kosmetyków.

najlepsze pędzle do konturowania

Uwielbiam go za jego uniwersalność i komfort. Jednym przyrządem mogę wykonać całe konturowanie, bez konieczności zmieniania pędzla. Oszczędzam czas nie tylko podczas samego makijażu, ale także po. Jeden pędzel do mycia to zawsze mniej niż trzy. 
Cena wynosi ok. 32 zł.

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z internetową drogerią eZebra. Zachęcam do zapoznania się z jej asortymentem, gdyż oferuje szeroką gamę pędzli Hakuro - również w zestawach.


Podsumowanie jest chyba zbędne. To mój pierwszy pędzel Hakuro, ale na pewno nie ostatni. Gorąco polecam.
Znacie akcesoria tej marki? Jakie są Wasze ulubione pędzle? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

96 komentarzy:

  1. Oj marzą mi się takie porządne pędzle z prawdziwego zdarzenia... Trzeba będzie zainwestować w końcu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę wiedziała na jaki zwrócić uwagę. A tej firmy nie znałam jeszcze.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno znajdziesz warianty odpowiednie dla siebie :)

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji używać tych pędzli, aczkolwiek jeden, porządny pędzel by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Porządne pędzle to mój must have! :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydałby mi się taki pędzel;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W swoich zbiorach mam kilka pędzli Hakuro od 5-6 lat i nadal wyglądają super. Bardzo je lubię.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja sama nigdy nie miałam okazji testować pędzli tej marki, ale mimo wielu pozytywnych opinii, moja koleżanka była rozczarowana flat topem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojć, to szkoda. Tak to już bywa, że nie każdemu wszystko odpowiada.

      Usuń
  8. hakuro jedne z wielu dobrych pędzli!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Czyli i dla mnie na naukę konturowania jest nadzieja, potrzebuję tylko zainwestować w dobry pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja na ten moment mam same pędzle no name, ale w przyszłości nie wykluczam zapoznanie się z droższymi markami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama korzystam z wielu pędzli z aliexpress i też bardzo je lubię :)

      Usuń
  11. Pędzle Hakuro kiedyś robiły wielki szał na blogach. Każda dziewczyna chciała je mieć: fajne do używania, duża różnorodność i przystępne cenowo. Teraz pojawiło się mnóstwo nowych marek i Hakuro odeszło troche w zapomnienie. Ale ja lubię tę markę i jej pędzle. Uważam, że mój najlepszy pędzel do blendowania cieni to właśnie Hakuro :)

    Podoba mi się kształt tego pędzla - myślę, że się nim zainteresuję..w sumie to przydałoby mi się coś do konturowania - może dzięki nowemu pędzlowi będzie mi to lepiej wychodziło?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ten kształt pędzla robi dużą robotę i przyjemnie mi się nim operuje. A do tego jest wszechstronny, więc na pewno do czegoś się go wykorzysta :)

      Usuń
  12. Z hakuro miałam kilka pędzli, ale jakoś nie zachwyciły mnie na tyle żeby skusić się na kolejne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak czasem bywa. Każdy ma różne wymagania :)

      Usuń
  13. Ja go akurat używam do rozświetlacza i również sprawdza się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pędzelek wygląda naprawdę uniwersalnie. Lubię takie kuleczkowe kształty, chociaż słyszałam, że Hakuro niestety się pogorszyło i pędzelki nie są już tak dobre jak kiedyś, ale dawno nie kupowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam porównania ze starymi wersjami, dlatego nie jestem w stanie tego ocenić.

      Usuń
  15. Ja mam kilka pędzli z Hakuro i długo mi służą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przyznam szczerze, że nie miałam nigdy do czynienia z pędzlami tej marki, ale chętnie bym je poznała :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam kilka pędzli z Hakuro i bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam z Hakuro kilka pędzli, super są :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka pędzli o takim kształcie, m.in. z Hebe i Biedronki ;) Nakładam nimi rozświetlacze :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. W sensie że co? Polecam też tekst, nie tylko zdjęcia ;)

      Usuń
  21. Zgrałyśmy się prawie :D. Ja dzisiaj opublikowałam wpis o pędzlu H15 :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Duzo slyszalam na temat tych pedzli i powiem Ci ze byly to same dobre opinie, ja jeszcze ich nie poznalam ale wiem ze w koncu sie skusze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za mną też dłuuugo chodziły, aż w końcu nie wytrzymałam. I nie żałuję :)

      Usuń
  23. Pędzle Hakuro cieszą się nienaganną opinią w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, wydaje mi się, że na pewno ktoś dostrzegł jakieś minusy :)

      Usuń
  24. Nie miałam nigdy jeszcze pędzelków tej marki, a ostatnio skusiłam się na biedronkowe i całkiem fajnie mi się z nimi pracuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronkowy chciałam, ale akurat u mnie nie było tego wariantu.

      Usuń
  25. Bardzo lubię pędzle tej marki jakiś czas temu kupiłam zestaw fajnie się nimi maluje i ciagle wyglądają jak nowe. :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Muszę w końcu zaopatrzyć się w jakieś nowe pędzle.

    OdpowiedzUsuń
  27. Od niedawna bardziej interesuję się takimi kosmetycznymi sprawami, ale nazwa tej firmy obiła już mi się o uszy ;) Muszę koniecznie poczytać o niej troszkę więcej ;)
    Serdecznie Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  28. Tego chyba nie mam, ale lubię Hakuro :P

    OdpowiedzUsuń
  29. Tego nie mam, ale mam kilka pędzli tej marki i są fajne.

    OdpowiedzUsuń
  30. Pedzle Hakuro bardzo lubię, ale tego akurat nie mam. podobny H 22 mam w swojej kolekcji do rozświetlacza, on jednak chyba jest mniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że wiele wariantów jest do siebie zbliżonych :)

      Usuń
  31. Pędzle Hakuro znam i słyszałam bardzo dużo pozytywnych komentarzy niestety jeszcze nigdy nie miałam okazji spróbować a akurat przydałyby mi się nowe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic nie stoi na przeszkodzie, aby jakieś zakupić :)

      Usuń
  32. Do oczu Hakuro nie cierpię, ale do twarzy bardzo lubię. Mam pędzel do różu od chyba jakichś 9 lat i jest nadal fantastic :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety do oczu nie mam, więc nie mogę porównać.

      Usuń
  33. nie miałam jeszcze pędzli tej marki

    OdpowiedzUsuń
  34. ja mam flat top z hakuro do nakładania fluidu i mega go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. Pędzle Hakuro są jedne z najlepszych, dostępnych na rynku, więc wcale mnie nie dziwi tak pozytywna recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam kilka tych pędzli tej marki i bardzo je lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Mam pędzel o tym kształcie, choć nie Hacuro ;) i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Podoba mnie się jego kolorystyka :D Wygląda bardzo ładnie i fajnie, że się sprawdza. Moim ulubionym pędzlem do konturowania jest ten ze złoto kremowej serii z Biedry :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Mam do Hakuro wielki sentyment, moje pierwsze lepsze pędzle ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nawet lubię pędzle Hakuro, ale nie uważam je za rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko ten jeden, więc nie mogę porównać z innymi. Ale ten spełnia moje oczekiwania :)

      Usuń
  41. Całkiem fajnie się prezentuje ten pędzel ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja akurat konturuje się ściętym pędzlem no name, aczkolwiek pędzel do blendowania cieni hakuro h77 jest u mnie wielkim ulubieńcem :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Nice post!! I follow you 😉

    OdpowiedzUsuń
  44. Mam kilka pędzli Hakuro i większość lubię. Do konturowania i różu polecam pędzel z Real Techniques dostępny w Rossmannie, teraz chyba w jakiejś obniżce jest.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.