sobota, 6 października 2018

Poznaj emolienty marki Allerco - krem nawilżający, balsam do ciała oraz szampon nawilżający

Hej :)

Każdy z nas jest inny - mamy różne cechy charakteru i upodobania. Tak samo jest z naszą skórą. Jedni potrzebują nawilżenia, inni ukojenia, kolejni odżywienia i regeneracji. Jednak bez względu na jej potrzeby, każda zasługuje na delikatność i odpowiednie traktowanie. Zapewnić to mogą emolienty, czyli środki zaliczane do dermokosmetyków, które charakteryzują się taką łagodnością, iż mogą być stosowane już u noworodków. Takie produkty ma w swojej ofercie marka Allerco.

krem emolientowy nawilżający


Wszystkie przedstawione produkty otrzymujemy w kartonikach, na których znajdują się wszelkie niezbędne informacje. Sam krem zamknięty jest w poręcznej tubce.
Preparat nie ma naturalnego składu, jednak bazuje na kilku wartościowych składnikach, m.i.n glicerynie, maśle shea, alantoinie.
Zapach całej serii jest bardzo delikatny i przyjemny - trochę kremowy, trochę pudrowy.
Krem ma bardzo lekką konsystencję. Przypomina ni to mleczko, ni emulsję. Błyskawicznie się wchłania nie pozostawiając na skórze żadnej nieprzyjemnej powłoki.


Przejdźmy do działania.
Produkt niemalże natychmiast daje odczucie odpowiedniego nawilżenia. Cera staje się wygładzona i miękka w dotyku. Ostatnio stosuję hydrolat, który delikatnie ściąga skórę, ale krem błyskawicznie eliminuje ten dyskomfort. odkąd go stosuję na mojej twarzy ani razu nie pojawił się rumień, do którego wcześniej miałam tendencję. 
Krem jest lekki, dlatego stosuję go jedynie na dzień. Współgra z podkładem i innymi kosmetykami kolorowymi.
Nie zapycha ani nie uczula.
Cena wynosi ok. 15 zł za pojemność 75 ml.

balsam do ciała


Kosmetyk otrzymujemy w butelce z twardszego plastiku. Ma klasyczny aplikator w formie niewielkiej dziurki, która dozuje odpowiednią ilość.
Konsystencja jest gęsta i treściwa, lekko tłusta. Szybko się wchłania, nie pozostawiając lepkiej czy tłustej warstwy.



Jakie odczuwam efekty?
Zaskakujące jest, że chociaż na skórze nie pozostaje żadna powłoczka to przecierając ją czuć pod palcami, że jest delikatnie natłuszczona. Do tego jest solidnie nawilżona, a po wieczornej aplikacji efekt utrzymuje się jeszcze drugiego dnia. Poza tym jest wygładzone i miękka w dotyku. Nie mam większych problemów ze skórą, więc nie wiem czy działa na łuszczenie, egzemę i inne tego typu schorzenia, ale na pewno łagodzi podrażnienia. Odczuwam to zwłaszcza po depilacji, kiedy to niweluje zaczerwienienie i pieczenie.
Koszt balsamu oscyluje w granicach 25 zł za pojemność 250 ml.

szampon nawilżający


Specyfik otrzymujemy w wygodnej, prostokątnej butelce z twardszego plastiku. ma dozownik w formie niewielkiej dziurki. 
W składzie nie znajdziemy typowego SLSa, a nieco łagodniejsze formy. Wśród wartościowych składników wyróżnić możemy ekstrakt z lnu, kwas mlekowy, ekstrakt z nasion owsa czy lecytynę.


Szampon jest przezroczysty, ma żelową ale rzadką konsystencję. Możecie zobaczyć na zdjęciu, że dość mocno zaczyna rozlewać się po dłoni.
Przejdźmy do efektów jego stosowania.
Zacznę od tego, że szampon zaskakująco dobrze się pieni. Dla lepszego efektu powtarzam aplikację, ale przy braku kosmetyków pielęgnacyjnych czy stylizacyjnych nie byłoby to potrzebne. Zarówno włosy jak i skóra głowy są dobrze oczyszczone. Po aplikacji moje włosy są jednak mocno splątane i szorstkie w dotyku, więc muszę zastosować odżywkę. 


Produkt jest bardzo delikatny dla skóry. Nie tylko nie powoduje łupieżu, ale łagodzi podrażnienia i uczucie świądu, z którym ostatnio miewam problemy. Teraz dyskomfort znacznie zmalał i czuję, że zanim wykończę opakowanie to zniknie całkowicie. 
Kosmetyk nie przyśpiesza przetłuszczania się włosów i skóry głowy. 
Cena wynosi ok. 20 zł za pojemność 200 ml.


Całe trio spisuje się u mnie bardzo dobrze. Jeśli miałabym wskazać swojego faworyta z pewnością zostałby nim szampon. 
Korzystacie z emolientów lub dermokosmetyków? Może macie coś sprawdzonego do polecenia? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

66 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy zestaw z chęcią bym przetestowała do mojej suchej skóry.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten krem i balsam do ciała to chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Emolienty znam nie od dziś, choć tej marki akurat nie znałam ;)
    Z innej beczki...też jestem absolwentką pedagogiki ;)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z innymi nie miałam styczności, ale te polecam :)

      Usuń
  4. Możliwe, że widziałam te produkty w aptece? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie drogie, a jeśli fajne to będę musiała się za tym szampanem rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na razie zapas mazideł do włosów mam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marki nie znam .. ale emolientów na rynku wysyp się zrobilo ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. szczególnie zainteresował mnie szampon

    OdpowiedzUsuń
  9. Lubię produkty, które szybko się wchłaniają jak owy krem i balsam do ciała :) Pierwszy raz widzę tą markę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zupełnie nie znam ale po Twojej opinii nie wiem czy się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam szampon i balsam do ciała allerco

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawią mnie już od jakiegoś czasu;)

    OdpowiedzUsuń
  13. lubie ich produkty, ale tych jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Walczę z moją przesuszoną i swędzącą skórą na różne sposoby, może te kosmetyki by dały radę u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najbardziej zaciekawił mnie pierwszy produkt i istotna informacja, że w sam raz współgra z podkładem bądź innymi kosmetykami! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tylko balsam do ciała i sprawdził się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam kosmetyki Allerco. Szampon nawilżający używam nie tylko ja, ale i moje dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń
  18. jeszcze nie spotkałam się z kosmetykami tej marki, jednak Twoje zdjęcia przedstawiają je w fantastyczny sposób aż chce się je poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zupełnie ich nie znam, ale mnie zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  20. totalnie nie kojarzę tych produktów, ale chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Na zimę będę musiała sobie kupić balsam tego typu ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. No to zdecydowanie skusiłabym się na szampon - nie zapominając o odżywce! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odżywka to u mnie konieczność, więc lepiej mieć ją pod ręką :)

      Usuń
  23. Kojarzę markę, miałam kosmetyki z innej serii.

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi bardzo dobrze :) warte uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Z przyjemnością bym przetestowała :)
    Nie znam tej firmy, ale zapowiada się świetnie :)
    A ceny także baaardzo w porządku ^^
    Piękne jest to pierwsze zdjęcie, strasznie pomysłowe!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo :) Uważam, że marka zasługuje na uwagę :)

      Usuń
  26. Emolienty stosowałam tylko w przypadku pielęgnacji skóry noworodka... ciekawe jak sprawdziłyby się u mnie:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Z racji,że moja skóra jest niezwykle kapryśna,to chętnie poznałabym tę serię kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.