sobota, 22 września 2018

Manicure hybrydowy z Vasco Nails

Cześć :)

Tematyka lakierów hybrydowych nie jest już nikomu obca. Nie trzeba być praktykiem, aby coś o nich słyszeć bądź czytać. Nic dziwnego - manicure hybrydowy ma wiele zalet. Na odpowiedniej płytce i przy dobrym wykonaniu utrzymuje się do dwóch, a u niektórych osób nawet do trzech tygodni. Zapewnia komfort i elegancki wygląd. Wprawdzie może się znudzić, ale wszystko zależy od indywidualnych preferencji. Jak dotąd było mi dane wypróbować pojedyncze lakiery różnych firm, dziś zaś mam Wam do pokazania produkty marki Vasco Nails.


Lakiery zamknięte się w eleganckich, czarnych buteleczkach. Na nakrętce widnieje numer wraz z nazwą oraz swatchem sugerującym dany kolor. Jak będziecie mogli daje zauważyć, nie do końca odzwierciedla on zawartość.
Mają dość gęstą, ale plastyczną konsystencję. Nie ciągną się ani nie zalewają nam skórek.
Pędzelek ma odpowiednią szerokość, jest zbity i elastyczny.
Pora na przedstawienie posiadanych przeze mnie kolorów:
021 khaki - piękny, ciemniejszy odcień zieleni
033 ocean breeze - ciemniejszy błękit
062 gray crown - szarość przełamana fioletem

076 coloseum - piękny, trudny do określenia kolor będący nieco kawą z mlekiem
087 blueberry - intensywny, jagodowy fiolet
306 blueberry flash - tu mamy wszystko: granat, fiolet, srebro i mnóstwo drobinek



Nie zwracajcie uwagi na fakturę lakierów na wzornikach. Po prostu nie były utwardzone, więc podczas zdjęć zaczęły już spływać. Normalnie tak to nie wygląda.
Wszystkie warianty mają bardzo dobrą pigmentację. Już po jednej warstwie zapewniają wystarczające krycie. Na uwagę zasługuje wersja brokatowa. Lakier ten nałożony minimalną warstwą na inny kolor bardzo ładnie go podbija i nadaje charakteru. Grubsza umożliwia jego występowanie w pojedynkę. 
Odcienie dają na paznokciach intensywny i żywy efekt. Wykończenie nie jest matowe, więc gwarantuje nam połysk oraz elegancki wygląd. 


Teraz najważniejsze, czyli trwałość. Od razu zaznaczam, że mam stosunkowo tłustą płytkę paznokcia, przez co efekt nie jest tak spektakularny jakby można było oczekiwać. W moim przypadku manicure klasycznymi wariantami utrzymał się 10 dni, co - jak dla mnie - i tak jest dobrym rezultatem. Wariant brokatowy bez problemu przetrwał dwa tygodnie.
Lakiery nie spowodowały żadnych uczuleń.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena to ok. 25 zł za pojemność 6 ml.

Lakiery hybrydowe nie mogłyby się dobrze utrzymać, gdyby nie baza i top. I te produkty ma w swojej ofercie marka Vasco Nails. 


Produkty mają takie same buteleczki jak lakiery. 
Konsystencja bazy jest gęsta i zbliżona do lakierów. Top jest natomiast bardziej płynny, ale nie na tyle, aby ściekał. 
Zbite, wystarczająco szerokie pędzelki uprzyjemniają stosowanie.


Jak z działaniem?
Przyznam się, że ciężko mi jest to jednoznacznie ocenić, gdyż stosowałam cały zestaw tej marki. Nie mieszałam z innymi firmami, więc nie wiem jakby z nimi współgrały. Tak jak napisałam wcześniej, u mnie duet ten sprawia, że lakiery wytrzymują do 10-14 dni, co dla niektórych może być słabym efektem. Wszystko jednak zależy od płytki.
Warto zaznaczyć, że baza bardzo dobrze chroni płytkę paznokcia przed odbarwieniami, a top nadaje ładny połysk.
Każdy z preparatów kosztuje 27 zł za pojemność 6 ml.

Jestem bardzo zadowolona z produktów Vasco Nails. Dla mnie trwałość jest zadowalająca, a gama kolorystyczna tak szeroka, że nawet największa maruda znajdzie coś dla siebie :)
Stawiacie na hybrydy? Które lakiery są Waszymi ulubionymi? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

94 komentarze:

  1. Nie przekonałam się w dalszym ciągu do hybryd.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja hybryd nie używam, ale kolorki mi się podobają 😀 Takie trochę już jesienne 😉

    OdpowiedzUsuń
  3. Błękit bardzo ładny :). Samej marki jednak nie miałam okazji poznać, choć sporo różnych lakierów mam :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny u Ciebie ten przegląd takich lakierków - zainteresowani mogą znaleźć coś dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje paznokcie nie tolerują hybryd :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Tak jak w makijażu mi nie pasują, tak na paznokciach uwielbiam :)

      Usuń
  7. piękne kolory, większość z nich jest idealna na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  8. A tej firmy jeszcze nie znam - z hybrydami, mimo wcześniejszych oporów zaprzyjaźniłam się i to mocno;) Podoba mi się ten kolorek z połyskującym brokatem.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze trafią do Ciebie lakiery tej marki. Mogę polecić :)

      Usuń
  9. te kolory są idealne dla mnie! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ostatni 306 wygląda super!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio mam przerwę w hybrydach. Wystąpiło u mnie uczulenie i daje paznokciom odpocząć.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolory 062 i 076 są obłędne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kolorki, ja aktualnie mam przerwę od hybryd i czekam, aż moje pazurki się w pełni zregenerują!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne kolorki ;* W moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Fiolet z mnóstwem błyszczących drobinek wygląda cudownie! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam hybryd na paznokciach od ponad 8 miesięcy ;O Zupełnie straciłam orientację w nowościach ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wydaje mi się, aby to była wielka nowość :)

      Usuń
  17. 033 najładniejszy, nie znam tej marki kompletnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rzadziej na blogach od tych 'kultowych' marek :)

      Usuń
  18. Fajne kolorki, firmy w ogole niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak uwielbiam hybrydy i mam w swojej kolekcji kilka różnych marek, tak tej jeszcze mi się nie zdarzyło spotkać :) Zresztą w mojej kolekcji przeważa głównie Semilac, od którego zaczynałam swoją przygodę z lakierami tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do Semilaca jestem uprzedzona, ale może kiedyś się przełamię :)

      Usuń
  20. Piękne kolory :D kusisz a ja jestem właśnie na detoksie od hybrydy :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Już dawno nie robiłam sobie hybryd - mój zestaw chyba zarósł już kurzem.

    OdpowiedzUsuń
  22. zgrywa się z innymi markami- próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tych hybryd, ale bardzo przypominają mi Semilaca ;p

    OdpowiedzUsuń
  24. Wciąż nie miałam hybryd na paznokciach :)
    Brokatowy najbardziej by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo podobają mi się trzy pierwsze kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie znam tej marki, ale podobają mi się kolorki lakierów :) Większość z nich będzie idealna na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam jeszcze tej marki, aczkolwiek mam baze top i dwa kolory :) mam tyle otwartych w podobnym odcieniu, że na razie czekają :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie słyszałam o tej marce jeszcze, ale kolorki fioletowe mnie urzekły:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Druga trójka mi się podoba, zwłaszcza coloseum :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ta zieleń jest bardzo intrygująca, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  31. cały czas używam ich lakierów i jestem bardzo zadowolona! Marzy mi się jakiś brokatowy...

    OdpowiedzUsuń
  32. Odpowiedzi
    1. Można go łączyć ze stonowanymi odcieniami :)

      Usuń
  33. 10-14 dni, to faktycznie trochę mało jak na hybrydę :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Książki mówią, że hybrydy mają wytrzymać dwa tygodnie, więc nie uważam tego za minus. Ewentualnie dłuższy czas to już zaleta.

      Usuń
  34. już wiem, że z hybrydą u mnie miłosci nie będzie, ale i tak pozachwycać się nad kolorami mogę...o ten brokat, najlepiej na czarnej bazie<3 w sumie to na sylwestra jak znalazł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go stosować innymi kolorami i wtedy nada się też na co dzień :)

      Usuń

  35. Mam od nich 4 lakiery, bazę i top. Od ich lakierów zaczynałam i początki dobre nie były - ale to nie wina lakierów, a kiepskiej lampy, którą trzeba naświetlać zdecydowanie dłużej niż napisano w instrukcji. Także do lakierów się nie wypowiem :) Natomiast muszę powiedzieć, że ich top i baza świetnie współpracują z innymi markami - np. lakier z NC Nails Company utrzymał się przez 14 dni bez problemu (ściągnęłam go przez odrosty), natomiast na bazie z NC już po 3-4 dniach lakier zaczął się ścierać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampa jest bardzo ważnym punktem przy hybrydach i czasami potrafi zepsuć cały efekt.

      Usuń
  36. Osobiście polecam lakiery vasco, mam kilka w swojej kolekcji, ciemniejsze kryją świetnie nawet po pierwszej warstwie, jaśniejsze czasem wymagają trzech. Świetnie współpracują z bazą semilac, victoria vynn i indigo. Jedyny minus jest taki, że mój jasny kolor 043 - ice cream po ok. 1,5 tyg zaczął żółknąć na paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U siebie nie zauważyłam żadnego żółknięcia, ale pewnie dlatego, że nie mam aż tak jasnych kolorów.

      Usuń
  37. Hybrydki u mnie to "must have" ale firmy nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie miałam tej marki jeszcze na swoich paznokciach..

    OdpowiedzUsuń
  39. Podoba mi się większość kolorów :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.