niedziela, 17 czerwca 2018

Nou, Oliban, woda toaletowa dla mężczyzn

Cześć :)

Upodobania zapachowe są naszą indywidualną kwestią. Co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości. Jedni preferują zapachy lekkie i delikatne, inni zaś mocne, odważne i eleganckie. Ja - jak to często bywa - jestem po środku. Sama najczęściej sięgam po subtelne warianty, jednak mam pewną słabość. Gdy wchodzę do drogerii od razu rzucam się na... męskie warianty. Nie wiem czemu, ale strasznie mnie kręcą intensywne, męskie nuty i co rusz muszę obczaić coś nowego. Czy zapach Oliban marki Nou zasługuje na uwagę?


Zapach znajduje się w dość sporym, kartonowym opakowaniu w przyjemnej dla oka szacie graficznej i kolorystyce. Zaś sam flakon jest minimalistyczny, w formie prostokątnej.
W nutach bazy znajdziemy drzewo sandałowe, skórę, wanilię i benzoin. Nuty głowy stanowi elemi, oliban i rumianek. Zaś nuty serca to oliban, paczuli i cistus.


Zanim przedstawię odczucia zaznaczę pewną kwestię. Zapach otrzymałam do testów i dałam go ojcu. On jednak a) lubi wszystkie zapachy, b) ma problemy z zatokami, więc aromaty tak czy siak odbiera inaczej aniżeli są one w rzeczywistości. Dlatego też przedstawię swoje spostrzeżenia.
Jaki jest zapach Oliban?
Ciężki, cholernie ciężki. Od razu przywodzi na myśl mocne kadzidełka, które można zapalać. Ostry, drażniący, szczypie w nos. Lubi mnie mdlić i nużyć. Gdzieś tam w drodze ujawniają się ziołowe nuty, ale nie łagodzą one całości, a wręcz przeciwnie - jeszcze bardziej podkręcają ostrość.


Czy jest trwały? Ciężko mi to ocenić, gdyż staram się przebywać jak najmniej w jego towarzystwie. jednak, kiedy tata wraca z pracy, to go nie czuć. Całe szczęście... 
Cena wynosi ok. 60 zł za pojemność 50 ml.


Podsumowanie będzie krótkie... Zapach - moim zdaniem - nie przejawia żadnych plusów, więc jestem na nie.
Znacie tę wodę toaletową? Macie swoich faworytów, jeśli chodzi o męskie zapachy? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

83 komentarze:

  1. Nazwa marki obiła mi się o uszy ale tylko tyle ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałem okazji wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne preferencje i pewnie niektórym się spodoba :)

      Usuń
  4. Ja również dostałam te perfumy do przetestowania, jestem fanką mocnych aromatów i często podkradam męskie wody toaletowe ale to już jest naprawdę ciężka artyleria :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mój chłopak też ma tą wodę, bardzo przyjemny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo lubię męskie perfumy, ale kompletnie się na nich nie znam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam podobnie. Ciężko mi je opisywać i rozróżniać :)

      Usuń
  7. Nie znam tej marki, nigdy nawet nie wąchałam tej wody toaletowej..Zdecydowanie jednak preferuję zapachy męskie tylko na mężczyźnie, w inny sposób mnie nie kręcą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też je wolę czuć u kogoś. Na siebie ich nie daję :)

      Usuń
  8. Bardzo jestem ciekawa jak pachnie :D Całkiem możliwę, ze będę miała okazję poznać wkrótcę ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tegoż zapachu, ciekawe, jak by mi i mojemu się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również uwielbiam męskie zapachy, ale ten raczej nie przypadłby mi do gustu. Może lubię mocne i duszące, ale bez przesady :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest mocny, ale tak dziwnie i inaczej. Ciężko go określić, ale nie jest w moim stylu :)

      Usuń
  11. Nie znam jej, ale szczerze powiedziawszy sama lubię czasem męskie zapachy i często kupuję te tupu unisex ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem nie jest warty zainteresowanie, ale każdy ma inne upodobania zapachowe :)

      Usuń
  13. Jestem ciekawa zapachu pewnie spodobałby się mojemu chłopakowi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że podzieliłabym Twoje zdanie, nie przepadam za tak mocnymi zapachami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie mocne ujdą, o ile są męskie i eleganckie. Ten do takich nie należy.

      Usuń
  15. Nie znam zapachu, ale jestem ciekawa jakie byłyby moje wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie wiadomo, aczkolwiek powinien się podobać zwłaszcza facetom :)

      Usuń
  16. Ja zawsze szukam testerów dopiero potem kupuję :D nigdy nie robię tego w ciemno :P

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam wersję damska i była spoko, z męskich uwielbiam paco rabane one million :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja i mój M. lubimy świeże, lekkie zapachy, więc ten na pewno nie przypadłby nam do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. włąsnie na nią czekam ale chyba nie bede nią zachwycona , ani ja ani mąz

    OdpowiedzUsuń
  20. Na męskich zapachach nie znam się kompletnie ;) Kwalifikuję je tylko do dwóch grup - ładne i nieładne :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli chodzi o męskie warianty zapachowe to nie mam jakiś konkretnych ulubieńców. Natomiast mój luby kupuję tylko i wyłącznie oryginalne w Sephora ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam tej wody toaletowej i raczej nie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. jak jest taki ciężki to zdecydowanie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do lekkich i świeżych niestety nie należy :)

      Usuń
  24. Dziś już o niej czytałam, powąchać muszę jak będę w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Znając mnie to spodobałby mi się ten zapach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze jednak, żeby podobał się i facetowi :)

      Usuń
  26. Dostała propozycję testowania tego perfumu, ale zrezygnowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym wiedziała jak pachnie to też bym się nie zdecydowałam, bo teraz mnie będzie męczył. Ale tata jakoś zużyje :)

      Usuń
  27. Nie znam tego typu produktu. Nie mam zbyt duzego doswiadczenia jesli chodzi o tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to jakiś niespotykany "typ produktu" - zwykła woda toaletowa...

      Usuń
  28. Męskie zapachy mają w sobie coś co i mnie przyciąga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że ten nie ma w sobie tego czegoś :)

      Usuń
  29. Oh very amazing product darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie lubię takich ciężkich, duszących zapachów... od razu boi mnie głowa...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mam i również oddałam go ojcu :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Mąż raz je miał i więcej mieć nie będzie 😁

    OdpowiedzUsuń
  33. O nie jak ciężki to mówię zdecydowanie nie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteśmy ciekawe jak pachnie w realu ale z męskich zapachów to wolimy takie "świeże i delikatne", żadnych mega "słodkich i ciężkich" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obawiam się, że ten by Wam nie przypasował :)

      Usuń
  35. Szkoda, bo nazwa nawet przyjemna to pomyślałam, że i zapach taki będzie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie znajdzie swoich zwolenników, ale ja nie polecam :)

      Usuń
  36. skoro plusów brak to szkoda na niego czasu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie słyszałam jeszcze o niej.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.