wtorek, 29 maja 2018

EkoKrem, krem z olejem tamanu do cery mieszanej

 Cześć :)

Moja mieszana cera ma to do siebie, że lubi być bardzo kapryśna. Jednego dnia wygląda jak posmarowana olejem, drugiego zaś jest sucha jak wiór. Ciężko ustrzec ją przez zaskórnikami i innymi niechcianymi gośćmi. Przez to też jej pielęgnacja nie należy do najłatwiejszych. Czy natura jest w tym wypadku w stanie coś zdziałać? Sprawdźmy na przykładzie kremu z olejem tamanu marki EkoKrem


Kosmetyk przychodzi do nas w ślicznym opakowaniu. Niby zwykły, brązowy kartonik, ale dzięki dodatkowej wstążeczce nabiera specyficznego uroku.Sami przyznajcie, że rzuca się w oczy/
Krem znajduje się w opakowaniu z pompką typu airless, dzięki czemu zapewnioną mamy higieniczną i wygodną aplikację.
W składzie znajdziemy naturalne i wartościowe substancje, m.in. olej tamanu, olej konopny, masło shea, hydrolat lawendyowy i wyciąg z zielonej herbaty.


Najbardziej charakterystyczna cechą produktu jest jego zapach. No cóż, perfum tutaj nie uświadczymy. Jest ciężki, ziołowy, z nutą goryczy. Nieco szczypie w nos. 
Krem na treściwą, ale przyjemną konsystencję przypominającą masełko. Świetnie rozprowadza się po twarzy. Pozostawia na niej nie tyle tłusty film, co miękką i jedwabistą powłoczkę.
Krem można stosować zarówno na dzień, jak i na noc. Ja nakładam go rano. Dobrze współgra z makijażem i nie powoduje żadnego warzenia się kolorówki. 


Przyjrzyjmy się jego działaniu.
Specyfik z automatu robi to, co większość takich produktów, czyli nawilża. Daje uczucie miękkości i wygładzenia. W dni, w których moja cera składnia się ku byciu suchą spisuje się satysfakcjonująco. Sprawy mają się nieco inaczej, kiedy cera idzie w kierunku tłustej. Fakt, przez pierwsze dwie czy trzy godziny skóra bardziej przypomina lekką poświatę, która akurat wygląda korzystnie i zdrowo. Później jednak zaczyna przebijać typowe sebum. Zaznaczę jednak, że takich dni jest coraz mniej, no i jest coraz cieplej, więc śmiem przypuszczać, że krem rzeczywiście ma tendencję do ograniczania produkcji sebum. Na razie jednak efekt nie jest idealny. 
Krem nie powoduje u mnie zmniejszonej ilości powstawania niedoskonałości, ale w wyczuwalnym i widocznym stopniu koi cerę i wszelkie stany zapalne. Pojedyncze wypryski szybciej się goją.
Poza tym krem nie uczula ani nie podrażnia. 
Nie sposób nie wspomnieć o tym, że krem robiony jest niejako na zamówienie. Na opakowaniu mamy dokładną datę przygotowania i termin przydatności, który wynosi 5 miesięcy od otwarcia.
Cena wynosi 45 zł za pojemność 50 ml.


Może i krem nie wywiązuje się u mnie ze wszystkim obietnic producenta, ale - pomimo jego zapachu - przyjemnie mi się go stosuje. Marka oferuje jeszcze inne warianty kremów oraz przeróżnych kosmetyków, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Znacie markę EkoKrem? Które naturalne kosmetyki są Waszymi ulubionymi? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

95 komentarzy:

  1. Znakomite opakowanie :) Ja do kremów do twarzy podchodzę bardzo ostrożnie. Kiedyś mocno eksperymentowałam, często zmieniałam i skóra dosłownie wariowała. Ostatnio celuje w kremy w postaci lotionu bądź innej mega lekkiej konsystencji. Pomimo tylu testów kosmetycznych, nigdy nie miałam do czynienia ze słynnym olejem tamanu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze, żeby znaleźć coś odpowiedniego. Tak to już niestety jest, że czasami szukamy ideału na siłę, a skóra zamiast mieć się dobrze to tylko cierpi.

      Usuń
  2. Kartonik faktycznie jest prześliczny, a opakowania typu airless są najlepsze! Krem nie będzie odpowiedni do mojego typu cery, ale na pewno zajrzę do asortymentu marki i zobaczę czy mają coś ciekawego dla sucharów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Markę znam jedynie wirtualnie, ale widzę mają super składy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Myślę, że znalazłabyś wariant dla siebie :)

      Usuń
  5. Pierwszy raz słyszę o tym kremie,ale muszę przyznać ze ta wstążeczka na tym opakowaniu robi wrażenie ☺
    Nie przepadam za naturalnymi kosmetykami
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubie takie opakowania, a krem sama nie wiem, bardzo przywiazuje uwage do zapachow niestety ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku tej marki, chociaż często o nich czytam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przyznam, że jeszcze nie znam tej firmy ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. dzięki za super opracowaną recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, wydaje się kosmetykiem idealnym!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sądząc po opisanych efektach to nie do końca ;)

      Usuń
  11. Fajny skład i mam wrażenie, że u mnie by się sprawdził. Ogólnie ciekawi mnie oferta tej marki, a mam sporo ulubieńców wśród naturalnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz powstaje tyle marek oferujących naturalne produkty, że mają wysoką poprzeczkę do pokonania :)

      Usuń
  12. Ten produkt to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawe czy umiałabym zaakceptować ten zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest specyficzny, nawet producent o tym informuje.

      Usuń
  14. czytałam już o marce, lecz jeszcze nie miałam nic od nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak do mieszanej do dla mnie. Na dzień może nie koniecznie ale na noc to zdecydowanie TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  16. już patrzę co jeszcze ciekawego oferuja

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem ciekawa jakby sie u mnei sprawdził

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciężko jest tak żeby produkt spełniał 100% obietnic, zapach pewnie by mi nie przedzkadzał i pewnie bym go stosowała w pielęgnacji nocnej, rano czasu nie mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze się taki ideał nie przytrafił, ale kto wie - rynek się tak rozwija, że może kiedyś :)

      Usuń
  19. Nie słyszałam o tej marce, ale dzięki Twojej opinii przyjrzę się jej bliżej :-) Szkoda, że krem nie odpowiadał Ci w 100%, tzn. Nie spełnił obietnic producenta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami lepiej obiecać mniej :) poza tym każda cera jest inna i u jednych da lepsze efekty, a u drugich gorsze :)

      Usuń
  20. najlepszy jest olej tamanu sam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. posmarowany nim pryszcz znika w ciągu kilki godz:D

      Usuń
    2. To u mnie tak działa olejek z drzewa herbacianego :)

      Usuń
  21. skoro do cery mieszanej trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  22. miałam kofeinowy krem pod oczy tej marki, przyjemny choć szału jeśli chodzi o rezultaty nie było :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze wiedzieć. U mnie niestety ciężko o dobre kremy pod oczy.

      Usuń
  23. Mimo ze mi się podoba, a mam cere tlusta to balabym sie go uzyc, bo jak na razie znalazlam zloty srodek dla mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sama marka mnie ciekawi, bo ciągnie mnie do wszystkiego co "eko" . Krem niby do mojej cery przeznaczony, ale na razie mam "ideał" ( odpukać w niemalowane żeby nie przestał działać) .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie służył Ci jak najdłużej :)

      Usuń
  25. Samo opakowanie zachęca juz do zakupu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawy produkt, a o tej marce wcześniej nie słyszałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Opakowanie faktycznie przyciąga wzrok. Z tego co czytam, to nie będzie to produkt dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  28. krem do cery takiej jak moja:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również nie dla mnie bo mam cerę suchą ale sprawdzę sobie asortyment sklepu :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Pamiętam, jak kiedyś Nissiax83 zachwalała olej tamanu, więc go zamówiłam przez Internet, ze dwa razy użyłam i stoi w lodówce :P Tej marki nie znam, ale coraz bardziej wątpię w to, że istnieje idealny krem dla cery mieszanej :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety cera mieszana jest specyficzna. Trzeba by było wziąć krem do każdej cery i go zmieszać :D

      Usuń
  31. Jest,to KREM dla mojego typu cery - dlatego chętnie bym go poznała i przetestowała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do mojej niby też, ale jednak jest to 'ale' :)

      Usuń
  32. Pierwszy raz słyszę i nigdy nie widziałam do dzisiaj ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wcześniej nigdy nie słyszałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mogłam pokazać coś nowego :)

      Usuń
  34. Nie słyszałam o tej marce nigdy wcześniej :) Ja natomiast na dzień oraz pod makijaż bardzo lubię lekki krem odżywczy z Vianka :) Idealnie się u mnie sprawdza:) A z olejem tamanu miałam do czynienia chyba tylko w pielęgnacji włosów, bo wydaje mi się, że używałam jakiegoś kosmetyku z tym olejem właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kremami Vianka nie miałam jeszcze styczności, ale czytałam sporo pozytywnych opinii :)

      Usuń
  35. Nie znam tej marki ja aktualnie używam Natural Story od Tołpy i jest super:)


    Buziaki:*
    Zapraszam cię tym razem na stylizacje komunijną:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zapraszam do przeczytania wpisu i informacji o linkach...

      Usuń
  36. Jak na krem z takim składem ma dosyć długą datę ważności. Marka jest mi przyznam obca. Ale o tym olejku z tamanu już wiele dobrego słyszałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja akurat o tym olejku nie czytam zbyt dużo :)

      Usuń
  37. U mnie mało który krem się sprawdza, także dość sceptycznie podchodzę do nowości.

    OdpowiedzUsuń
  38. Brzmi ciekawie! W sam raz dla mojej cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znam tej marki, ale Twoja recenzja brzmi zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Pierwszy raz o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie spotkałam się z nim dotąd na blogach :)

      Usuń
  41. Pierwszy raz widzę, ale całkiem przyzwoity się wydaje :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie wiem czy potrafiłabym się przemóc i używać kosmetyku, którego zapach mi nie do końca odpowiada... zwłaszcza, jeśli działanie jest średnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jednak stosuję kosmetyki, no chyba że mi szkodzą :)

      Usuń
  43. wielka szkoda, że wszystkie ekologiczne i naturalne kosmetyki mają brzydki zapach :( a to jest bardzo ważna u mnie kwestia :(

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeżeli ma taki ciężki zapach to wiem, że bym go nie używała :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapach jest specyficzny i trzeba to mieć na uwadze :)

      Usuń
  45. z chęcią bym wypróbowała:) chociaż pierwszy raz widzę tą markę;)

    OdpowiedzUsuń
  46. u mnie pewnie, jak wszystkie takie kosmetyki, spowodowałby wysyp :(

    OdpowiedzUsuń
  47. Czytałam skrajne opinie na temat tej marki, dlatego jeszcze się nie skusiłam. Miałam ochotę na krem pod oczy ale ten również brzmi świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja właśnie czytałam rozbieżne informacje dotyczące kremu pod oczy. Co skóra to inne działanie :)

      Usuń
  48. Lubię olej tamanu :) Aktualnie mam go solo i dodaję po dwie kropelki do lotionu Bentona tworząc swego rodzaju "krem" :) Punktowo nakładam go także na wypryski :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.