środa, 9 września 2020

bio Agadir - serum anti-age oraz kwas hialuronowy 3% w żelu

 Cześć :)

Produkty naturalne na dobre zagościły w naszej pielęgnacji. I słusznie - ekstrakty roślinne, oleje czy kwasy potrafią mieć zbawienne oddziaływanie na naszą skórę. Dzisiaj mam Wam do zaprezentowania serum anti-age z opuncją oraz kwas hialuronowy 3% w żelu wyprodukowane przez firmę bio Agadir.



Kosmetyk znajduje się w niewielkiej buteleczce z ciemnego szkła. Ma wygodny aplikator w formie pipetki.
Skład obfituje w wartościowe substancje aktywne. Znajdziemy tutaj olej z opuncji, olej arganowy, mleczko pszczele, olej z pestek winogron, olej jojoba, olej z nasion ogórecznika, olej z nasion wiesiołka, olej z nasion róży rdzawej, olejek geraniowy.
Zapach jest dość specyficzny. Przypomina mi jakieś rośliny doniczkowe, które kiedyś hodował mój tata. Chyba pelargonię.


Olejek ma płynną konsystencję. Pod palcami wyczuć można delikatną tłustość, jednak przy samej aplikacji okazuje się niesamowicie lekki.
Kosmetyk przeznaczony jest do stosowania zarówno rano jak i wieczorem. Nadaje się do każdego typu cery.
Spójrzmy na efekty jego stosowania.
Zacznę od tego, że nakładam go jedynie na noc. Uważam, że wtedy skóra czerpie najwięcej w tak wartościowych substancji.
Tak jak wspomniałam, serum jest tak lekkie że zaskakująco szybko się wchłania. Pozostawia na skórze jakby satynową powłoczkę, bez żadnej tłustości czy lepkości,
Rano buzia jest solidnie nawilżona i niesamowicie miękka w dotyku. Czuć przy tym przyjemne napięcie i uelastycznienie. Jest odżywiona, zregenerowana. Wygląda na zdrowszą i promienną. Patrząc rano w lustro nie mam widoku poszarzałej, zmęczonej cery.


W ramach testów wypróbowałam go także rano, aby mieć pełniejszy pogląd na obietnice producenta i muszę przyznać, że i tutaj przyszło pozytywne zaskoczenie. Na serum nie trzeba nakładać dodatkowego kremu, za to dobrze współgra z podkładem. Nie zważył się, nic mi się nie zrolowało. jednak tak do codziennego użytku byłoby mi go szkoda, więc zostawiam na noc.
Olejek jest bardzo przyjazny dla mojej mieszanej cery. Nie powoduje niedoskonałości, nic mnie nie uczuliło.
Cena serum anti-age z opuncją wynosi ok. 100 zł za pojemność 20 ml.

Również w przypadku tego produktu mamy do czynienia z buteleczką z ciemnego szkła. Aplikator to wygodna i higieniczna pipetka.
W składzie znajdziemy trzy rodzaje kwasu: ultraniskocząsteczkowy, małocząsteczkowy i wielkocząsteczkowy.


Kwas ma żelową, nieco lepką konsystencję.
Specyfik ma szerokie zastosowanie. Może być stosowany na całą twarz, skórę, a także na włosy.
Zapoznajmy się z działaniem.
Kwas hialuronowy bardzo szybko się wchłania. Podczas rozsmarowywania zachowuje się niczym woda - tak szybko zostaje 'wpity'.
Nałożony rano na twarz bardzo dobrze ją nawilża, odżywia. Sprawia, że przez cały dzień skóra jest ukojona, przyjemna w dotyku.

 

Kwas fajnie współgra z wyjętym z lodówki masażerem. Tak wmasowany w skórę pod oczami łagodzi opuchliznę i sprawia, że skóra mniej piecze. Niestety po nocy mam tendencję do takiego stanu. Tutaj wszystko jest ładnie ukojone.
Obecnie, przez pracę, mam dość mocno porozcinane palce i skórę na przedramionach. Kiedy rany zaczynają się goić to automatycznie mocno swędzą. Nałożyłam parę razy ten kwas w te miejsca i po kilku aplikacjach odczułam znaczną ulgę. 
Jedyne czego nie próbowałam to zastosowanie na włosy.
Kwas hialuronowy 3% kosztuje ok. 33 zł za pojemność 30 ml.

Oba produkty można zakupić w sklepie Dom i Uroda. Występują samodzielnie, ale także w zestawie. Obecnie jego promocyjna cena to 124,99 zł.
Pamiętajmy, że substancje naturalne - choć bardzo wartościowe - to lubią mieć tendencję do uczulania. Dlatego zawsze bardzo dokładnie obserwujmy stan swojej skóry. U mnie na szczęście nic złego się nie wydarzyło i mogę w pełni korzystać z dobrodziejstw tego duetu.
Znacie powyższe produkty? Jakie są Wasze ulubione kosmetyki naturalne? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

69 komentarzy:

  1. Troszkę drogi, ale chętnie bym wypróbowała. Moja cera mieszana nie wszystko niestety toleruje

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki kwas hialuronowy to bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie naturalne składniki są najlepsze. Cena w miarę przystępna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z przyjemnością bym wypróbowała ten duet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie bym go przetestowała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba produkty chętnie kiedyś przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tych produktów chyba, a jeśli chodzi o naturalne to kurde, nie mam ulubionych, chyba, że prawdziwy aloes

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na aloes muszę uważać, bo często mnie uczula :(

      Usuń
  8. wow, bardzo fajny produkt :) nie znałam go wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  9. na razie mam zapas takich mazideł... ale na pewno ucapię:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Oba kosmetyki bardzo mi się podobają, zwłaszcza serum, do tej pory trafiałam na takie, które wolno się wchłaniały i nie mogłam ich stosować rano pod makijaż :) ciekawa jestem jak kwas hialuronowy sprawdzi się na włosach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biorąc pod uwagę jego właściwości nawilżające mógłby pewnie fajnie zadziałać na końcówki :)

      Usuń
  11. Kwas hialuronowy często stosuję, lubię solo, ale też serum na jego bazie :). Co do tego z opuncji, z chęcią bym poznała, bardzo lubię tego typu produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Serum anti-age z opuncją bardzo chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych kosmetyków nie znam.
    Zresztą rzadko sięgam po naturalne kosmetyki ze względu na niezbyt miłe doświadczenia związane z ich używaniem:podrażnienia ,uczulenia
    Ale na kwas się chyba skuszę 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kwas jest stosunkowo bezpieczną substancją, ale zawsze trzeba kontrolować stan skóry :) Każda może zareagować inaczej :)

      Usuń
  14. interesting products! thanks for sharing!

    OdpowiedzUsuń
  15. Serum chętnie bym wypróbowała, cieszy mnie to, że współgra z podkładem. Również kwas hialuronowy chętnie bym wypróbowała, mój się kończy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie zapowiadające sie produkty.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych produktów i prawdę mówiąc nie wiem czy mam w sowich zbiorach naturalny kosmetyk, gdyż nie przykładam do tego zbyt wielkiej wagi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, nie każdy czuje taką potrzebę :) Ja też sięgam po takie 'klasyczne' :)

      Usuń
  18. Oba produkty chętnie wypróbuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Coś dla mnie :) Bardzo chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. The hyaluronic acid is one of my favorite ingredients
    amazing serum
    Grea review
    xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę że obywa produkty mógłby mi się spodobać jednak bardziej przemawia do mnie serum :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O! To pierwsze serum szczególnie mnie zainteresowało! Muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ostatnio polubiłam kwas hialuronowy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zaciekawiło mnie to serum, możliwe, że ja też bym się z nim polubiła! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Serum niestety nie na moją kieszeń a szkoda, bo wydaje się obiecujące. No cóż dobre naturalne produkty tanie nie są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście jest już coraz więcej marek i naturalnych kosmetyków, a przy konkurencji i ceny będą powoli niższe :)

      Usuń
  26. Te serum Aniti Age mnnie urzekło, uwielbiam mleczko pszczele w kosmetykach :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio właśnie szukałam jakiegoś dobrego serum ^^ zawsze mam kłopot jaki wziąść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rynku jest wiele świetnych wariantów, więc ciężko się zdecydować :)

      Usuń
  28. Zerknę na stronę wspomnianego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  29. Konkretnie tych nie miałam. Nawet nie słyszałam o takich szczerze mówiąc.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.