środa, 14 sierpnia 2019

Piękne usta z marką Catrice - błyszczyk do ust 'Generation Plump&Shine' oraz żelowe pomadki 'Power Plumping Gel'

Hej :)

Rynek kosmetyczny oferuje multum kosmetyków. Czasami mamy wrażenie, że jest ich aż za dużo. Jednak każdy z nas ma inne preferencje, oczekiwania, co innego mu pasuje. A każdy z nas zasługuje przecież na znalezienie swoich ulubieńców. Dotyczy to zarówno sfery pielęgnacyjnej jak i makijażu. Dzisiaj chciałabym się skupić na kolorówce, a dokładniej produktach do ust. Mam Wam do zaproponowania kosmetyki marki Catrice - błyszczyk Generation Plump&Shine oraz pomadki Power Pluming Gel. Każdy w innym kolorze i różnych wykończeniach. 

Generation Plump&Shine Lip Gloss | błyszczyk do ust


Szminka zamknięta jest w prostym, plastikowym opakowaniu. Dolna część jest przezroczysta, dzięki czemu od razy mamy podgląd na kolor. Aplikator to klasyczna, płaska szpatułka.
To co od razu zaskakuje to delikatny, budyniowy zapach.
Pomadka ma gęstą, kremową konsystencję.


W ofercie znajdziemy pięć odcieni. Posiadam wariant 070 Nude Sapphire będący bardzo delikatnym, przybrudzonym różem bez drobinek.
Błyszczyk Generation Plump&Shine przyjemnie i równomiernie rozprowadza się po ustach. Nie wyjeżdża poza kontur, więc do aplikacji nie potrzebuję lusterka.


Kosmetyk wydaje się mieć półtransparentne wykończenie przez co krycie jest minimalne. Daje za to piękny efekt mokrej tafli. Kolor nie rzuca się w oczy, przy mojej tonacji ust wygląda na mleczny. Sama siebie zaskoczyłam, bo podoba mi się ten efekt. Usta są ładnie podkreślone, 'świeże' i wyglądają na większe.
Do tego nic się nie lepi ani nie klei.
Słabiej wypada trwałość, ale to klasyczne dla błyszczyków. Wytrzyma nicnnierobienie, jednak po piciu i jedzeniu nie ma po nim śladu.
Błyszczyk Generation Plump&Shine kosztuje 16,69 zł za pojemność 4,3 ml.

Power Plumping Gel Lipstick | pomadka do ust


Pomadka zamknięta jest w klasycznym dla tego typu produktów opakowaniu z czarną zatyczką i złotymi dodatkami. Prezentuje się estetycznie i elegancko.
Wiecie czym mi pachnie? Takimi różowymi gumkami do gumowania jakie pamiętam z dzieciństwa. Przypominały kształtem gumy donald. 
Konsystencja jest bardzo kremowa. Sunie po ostach jak masełko. Trzeba uważać przy ciemnych kolorach, gdyż potrafi rozjeżdżać się poza kontu ust. 
Posiadam dwa kolory:
010 My Lips! My Rules - beż z różowym pigmentem
090 The Future Is Femme - malinowa czerwień


Pomadki mają różne wykończenie. Mamy do czynienia zarówno ze sporym połyskiem i drobinkami jak i  satynowym matem.
Warianty różni także krycie. W przypadku nudziaka możemy mówić o półtransparentnej formie. Równomiernie pokrywa usta, jednak nie do końca zakrywa ich naturalny kolor. Bardziej pokrywa je drobinkami pozostawiając jasną poświatę. Pigmentacja drugiego wariantu jest za to mocna i wyrazista. Pokrywa usta za jednym pociągnięciem.



Z racji tego, że pomadki są miękkie i kremowe to ich trwałość nie jest tak dobra jak w przypadku produktów zastygających. odbijają się na szklankach, ale przetrwają picie. Po solidnym posiłku znikają. Plus za to, że ścierają się równomiernie.
Każda z pomadek kosztuje 18,99 zł za pojemność 3,3 g.

Jeśli chodzi o jakość kosmetyków to przy ich cenie są naprawdę dobre. Trzeba oczywiście dobrać tylko kolory i wykończenie do swoich indywidualnych preferencji. Sama najchętniej sięgam po błyszczyk i pomadkę nude. W odcieniach czerwieni źle się czuję co nie oznacza, że nie polecam. 
Znacie zaprezentowane kosmetyki? Może macie swoje hity wśród marki Catrice? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

113 komentarzy:

  1. Gracias por la recomendación. Te mando un beso

    OdpowiedzUsuń
  2. Błyszczyk i pomadka w odcieniu nude dla mnie będą idealne. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy odcień bardziej mi pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ten błyszczyk na ustach!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wolę pomadki od błyszczków ale oba produkty godne zainteresowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Malinowa czerwień ma przepiękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi kolor podoba mi się bardziej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten błyszczyk do ust wpadł mi w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Błyszczyk jak najbardziej w moim klimacie :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że błyszczyk ma lipną trwałość, bo taki efekt tafli na ustach lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To błyszczyk, one z reguły nie są zbyt trwałe.

      Usuń
  11. Sądzę że coś nudziakowego bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się efekt jaki daje błyszczyk i pierwsza pomadka, lubię tak naturalnie wyglądające usta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I don't use glosses, but the second lipstick looks great.

    Kisses

    OdpowiedzUsuń
  14. Z błyszczykami jakoś nigdy się nie polubiłam, przeszkadza mi ta lepkość na ustach. Zupełnie inaczej jest z pomadkami, te lubię bardzo :) Bardzo ładne kolory :)
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znalazłabyś w ofercie kolory dla siebie :)

      Usuń
  15. Nie używam i nigdy nie używałam - nie lubiliśmy się xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro nie używałaś to jak mogłaś się nie polubić? ;)

      Usuń
  16. Coraz bardziej Się lubię z marka Catrice;mam podkład, korektor i cienie do brwi 😀
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  17. Byłam strasznie ciekawa jak u innych wypadły te pomadki.. Opinie były różne. Ja niestety nie byłam zadowolona. Krycie ratował jasny kolor i faktycznie te drobinki. U mnie też brzydko schodził z ust. Jeśli chodzi o błyszczyk to jest bardzo fajny :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to już jest, że ile osób tyle opinii. Jasny kolor jest dla mnie w pełni zadowalający. Z czerwieni i tak na co dzień nie korzystam.

      Usuń
  18. tak myślę, ale chyba nigdy niczego do ust z catrice nie miałam. Lubię ich podkład, tusze i rzeczy do brwi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę jeszcze sięgnąć po ten wychwalany podkład :)

      Usuń
  19. Przyznam szczerze, że nie miałam kosmetyków do makijażu ust tej marki, ale podoba mi się ten błyszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Pomadki fajnie się prezentują, a do błyszczyków chyba nigdy się nie przekonam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście każdy znajdzie odpowiednią alternatywę :)

      Usuń
  21. Such a beautiful collection of products.

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się ta pomadka w odcieniu malinowej czerwieni:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie mój kolor, ale jakościowo jest dobra :)

      Usuń
  23. Ja ich nie znam, ale malinowa jest prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  24. ta pierwsza mi się podoba i za budyniowy zapach i za nienachalny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sam kolor Nude Sapphire mógłby mi się spodobać. Jeśli jednak kiepsko z trwałością, od razu u mnie odpada. Szukam czegoś, co będzie w stanie utrzymać się na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie oczekujmy od niezastygającego błyszczyka długiej trwałości ;)

      Usuń
  26. The color looks super cute darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Zakochałam się w kolorze pomadki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Której? Akurat są sobie całkowicie przeciwstawne.

      Usuń
  28. Bardzo lubię błyszczyki, pomadki dawno nie używałam, błyszczyk jest wygodniejszy i nie wysusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te pomadki też nie wysuszają, są kremowe :)

      Usuń
  29. I love the pink shade, so pretty!

    Marie
    The Flower Duet

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne. Podoba mi się ten błyszczyk ale ja jestem zupełnie nieszminkowa i jeśli chodzi O usta to stawiam na Natural look ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk jest nienachalny i wygląda naturalnie :)

      Usuń
  31. Kiedyś bardzo lubiłam błyszczyki, teraz denerwują mnie na ustach - a jak przylepią mi się włosy do niego, to dostaję szału :D Ostatnio przerzuciłam się na pomadki matowe. Te z Lonely są fajne :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo dobrego o nich czytałam :) Ja mam różne fazy - raz bardziej błyszczykowe, potem zaś wolę pomadki :)

      Usuń
  32. Od lat juz nie używam błyszczyków, więc tym razem nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Very beautiful shiny and glossy, I like the pale pink.

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękny jest ten malinowy kolor, ale nude również :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czerwienie mi nie pasują, ale w nudziakach dobrze się czuję :)

      Usuń
  35. Ten intensywny róż jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakościowo bardzo dobry, ale niestety nie mój odcień. Mimo to polecam :)

      Usuń
  36. I like the gloss, it looks cute ^^
    xx

    OdpowiedzUsuń
  37. Co jest fajne? Zerknęłaś do wpisu?

    OdpowiedzUsuń
  38. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  39. Błyszczyk i ta jaśniejsza pomadka idealne na co dzień :-) Zaś ta druga pomadka na jakieś większe wyjścia :)

    OdpowiedzUsuń
  40. I'm a big lipgloss fan. This look good!

    OdpowiedzUsuń
  41. ewidentnie wolę pomadki matowe:D

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie moje klimaty, bo lubie mat, ale wygląda to ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest mat, ale nie taki płaski tylko satynowy. No i nie zastyga :)

      Usuń
  43. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    OdpowiedzUsuń
  44. Oj dawno nie miałam nic z Catrige ..Szminka mi się podoba ta ciemna, jak się rozjeżdża, to pewnie lepiej trzymałaby się z konturówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konturówka zawsze jest dobrą opcją, zwłaszcza przy mocnych kolorach :)

      Usuń
  45. Przy dużej liczbie pomadek jakie posiadam nie mam żadnej od Catrice... ;) Jakoś się nie trafiło.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja ostatnio przerzuciłam się na błyszczyki i nawet w szybkim tempie udało mi się jeden zużyć ;D

    OdpowiedzUsuń
  47. Jakoś nie przemówiły do mnie te kosmetyki, ale masz rację - rynek oferuje nam teraz ogromną ilość różnych produktów, dzięki czemu możemy dopasować odpowiednie dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Błyszczyków jeszcze nie miałam od Catrice ale bardzo lubię ich szminki także wychodzi na to, że mają fajne produkty do ust:):**Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.