czwartek, 13 grudnia 2018

Makeup Revolution, 'czekoladowa' paleta cieni '24 k Gold'

najlepsze tanie palety cieni
Cześć :)

Czeko, czeko, czekolada... Ponoć czekolada to jedna z najlepszych przyjaciółek kobiety. Nie da się ukryć, że przy tym najbardziej zdradliwa. Częste i bliskie relacje z nią a hasło 'efekt uboczny, bo znikają boczki' to całkowite przeciwieństwa. Ale spokojnie, jest na rynku pięknie prezentująca się 'słodycz', która nie tylko nie doda nam kilogramów, ale - co więcej - podkreśli nasze walory. Wszystko za sprawą szerokiej oferty czekoladowych paletek do cieni Makeup Revolutions z serii I Heart Revolution. Mój wariant to '24 k Gold'.

najlepsze tanie palety cieni

najlepsze tanie palety cieni

Paleta znajduje się w kartoniku zachowanym w złotej kolorystyce. Przód ma przezroczystą folię ukazującą wzór palety, co dodaje elegancji i przyciąga wzrok. Z tyłu zaś przedstawioną mamy kolorystykę cieni. Sama paleta swoją formą przypomina tabliczkę czekolady. Mamy podzielone kosteczki oraz wzór kojarzący się z polewą rozpływającą się na cieście. I jak tu nie być głodnym? :)

najlepsze tanie palety cieni

Po otwarciu naszym oczom ukazuje się folia ochronna, na której widnieją dodatkowo nazwy wszystkich cieni. W sumie jest ich szesnaście, z czego dwa mają podwójną wielkość. W palecie znajduje się również spore lusterko oraz podwójna pacynka.
Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym od razu nie sprawdziła zapachu. Jak się człowiek bardzo 'wgłębi' to rzeczywiście wyczuje delikatną, subtelną słodycz kakao.
Pora na dokładne przedstawienie kolorów:

najlepsze tanie palety cieni

Bling - żółte złoto
Lustre - kremowa biel
Spirit - lilia z domieszką szarości
Spice - połączenie fioletu z chłodnym brązem
Gilded - neutralny brąz
Flare - bordo
Stun - ciepłe, żółte złoto
Real - brąz z domieszką miedzi
Moonlit - beż z różowym połyskiem
Glacier - trawiasta zieleń
Solitaire - stare złoto
Rock - głęboka miedź
Stone - morela
Crown - ciepły brąz
Satellite - czerń
Gem - klasyczny beż

najlepsze tanie palety cieni

najlepsze tanie palety cieni

najlepsze tanie palety cieni

Jak możecie zauważyć, cienie mają różne wykończenia. Sześć z nich to typowe maty a dziewięć połyskujących, metalicznych. Ciężko mi ocenić czerń, gdyż nie jest błyszcząca, ale w środku można znaleźć niewielką ilość drobinek.Bardziej jej do satyny.
Uważam, że ich pigmentacja jest bardzo dobra. Na swatchach macie je 'na sucho', zaś przy aplikacji na bazę dodatkowo zyskują głębię.
Cienie mają bardzo przyjemną, aksamitną konsystencję. Dobrze przywierają do pędzla. Zauważyłam, że - co zresztą jest obecnie modne i popularne - cienie metaliczne najlepiej nakładać palcami. Zaskoczyło mnie, że cienie niezależnie od kolorów, bardzo mało się osypują.
Kolory bardzo ładnie się blendują i wzajemnie ze sobą współpracują. Można je bez problemu łączyć z produktami innych marek. Podczas rozcierania nie tracą na intensywności.

najlepsze tanie palety cieni

Muszę zaznaczyć, iż kolory Bling oraz Gem bardzo często służą mi jako klasyczne rozświetlacze. Dają śliczny połysk bez nachalnych drobinek.
Trwałość jest dla mnie wystarczająca. Cienie nałożone na bazę wytrzymują ok. 8 godzin. Nie mam okazji ani potrzeby, aby makijaż wytrzymywał mi dłużej.
Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Cena wynosi ok. 40 zł.

Produkt otrzymałam w ramach współpracy z internetową drogerią eZebra. Zachęcam do zapoznania się z jej asortymentem, gdyż oferuje szeroką gamę produktów Makeup Revolution, nie tylko z serii 'czekoladkowej'.


Od dawna marzyła mi się czekoladowa paletka i cieszę się, że wreszcie jestem posiadaczką jednej z nich. Odpowiada mi zarówno kolorystyka, jak i jakość cieni. Coś czuję, że nie poprzestanę na jednej.
Znacie palety z tej serii? Może macie swoją ulubioną? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

100 komentarzy:

  1. Dużo słyszałam o "czekoladkach", sama ich nie miałam. Kolory tej palety są śliczne 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się kolorystyka tej paletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Całkiem ładne ma kolorki :) ale Ja ostatnio kupiłam trzy paletki z Kobo i narazie więcej nie planuje :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem :) chociaż ja akurat mam ochotę na więcej :D

      Usuń
  4. "czekoladowa paleta cieni" - przeczytałam czekolada i osobno paleta cieni... skojarzyło mi się z tabliczką czekolady xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygląda tak słodko, że ciężko się nie pomylić :D

      Usuń
  5. cudowna paletka i zdecydowanie w moich odcieniach nude :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo klasyczna i uniwersalna kolorystyka :)

      Usuń
  6. w takiej "czekoladce" można się zakochać :D ma piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam tej czekoladki i szczerze przyznam, że nigdy jakoś mnie nie kusiła ;) Inne znacznie bardziej trafiają w mój gust ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Każdy ma inne preferencje pod kątem kolorów :)

      Usuń
  8. Kolorystycznie niestety do mnie nie przemawia, ale inne palety z czekoladkowej serii wyglądają zachęcająco. Nie miałam żadnej, więc o jakości tych cieni nic powiedzieć nie mogę. Ale ogólnie lubię markę Makeup Revolution ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle wariantów, że każdy dobierze dla siebie odpowiednią kolorystykę :)

      Usuń
  9. Wygląda obłędnie i kolorki też bardzo zachęcają :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat to nie do końca moje kolory, ale ogólnie mają fajne produkty choć czasami zbyt mocno inspirowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ciężko o markę, która by się jakoś nie wzorowała na innych.

      Usuń
  11. Mam paletke z tej firmy z tym że wersja Białej Czekokady☺
    Ta Twoja też mi się bardzo podoba ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O białej myślałam, ale jednak wzięłam złotą :)

      Usuń
  12. uwielbiam paletki MUR, ale tej jeszcze nie miałam. Kolorki piękne, idealne na dzienny i wieczorowy makijaż

    OdpowiedzUsuń
  13. Te czekoladowe paletki kuszą mnie już któyś rok do zakupu ;P

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam chyba 2 czy 3 te czekoladki, ale akurat tej wersji nie używałam. Fajne zestawienie kolorów i gdybym nie miała nadmiaru paletek, pewnie bym się skusiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niby też mam nadmiar, ale chętnie bym jeszcze jakąś przygarnęła :D

      Usuń
  15. bardzo ładne kolory ma ta paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na urodzony, miesiąc temu dostałam swoją pierwszą czekoladkę. Jeszcze nie miałam okazji jej dokładnie przetestować ale muszę to zrobić! Piękne ma kolory twoja;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz z niej zadowolona :)

      Usuń
  17. Świetne kolorki ma ta paletka. Z pewnością przypadłaby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mimo ladnych kolorkow niestety nie przepadam za ciekani Revolution :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo mi się podoba ta paleta i do tego ta fajna cena. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paleta jest tania jak na ilość cieni i ich jakość :)

      Usuń
  20. Ta czekoladka akurat mnie nie kusi. Ale mam dwie inne i są w porządku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię z ich paletami, jak na moje umiejętności są wystarczające :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezentuje się cudownie juz chcę ja mieć.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z pewnością kupię, ma kolorki które uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie maluję się zbyt często, więc taka przystępna cenowo i ciekawa kolorystycznie paleta, na moje potrzeby zdecydowanie wystarczy. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Znajdziesz tu najpotrzebniejsze kolory :)

      Usuń
  25. Pięknie się prezentuje ta paleta i kolory są bardzo w moim stylu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że kolorystyka będzie pasować wielu osobom :)

      Usuń
  26. Mam 3 czekoladki, najlepsza z nich to zdecydowanie Elixir, chociaż ma trochę trudniejszą kolorystykę to jakościowo moim zdaniem najlepsza :) Tej akurat nie mam, ale ma fajną uniwersalną kolorystykę ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne kolory cieni. Ta paletka to dobra opcja do codziennych makijażów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Naprawdę jest piękna! :) Jednak jako minimalistka zupełnie bym się w niej pogubiła, nie wiedziałabym co jak i z czym :) Jakoś lubię proste rozwiązania, dlatego cienie Inglot z serii Rainbow są dla mnie wybawieniem <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest piękne w makijażu, że nie trzeba umieć łączyć. Wystarczy się bawić, a na pewno coś wyjdzie :)

      Usuń
  29. KOCHAM PALETKI Z REVOLUTION! KOCHAM TE CZEKOLADKI!
    <3 Ta też ma piękne odcienie!!! muszę ją mieć w swojej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam inną paletkę z tej firmy i powiem Ci szczerze, że bez podkładu do cieni- wytrzymują góra 2 godziny. Może te czekoladki są lepiej zrobione...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazwyczaj tak jest, że cienie potrzebują jednak bazy :)

      Usuń
  31. Mają świetną pigmentacje jak na tą cenę, czekoladki polecam każdemu kto zaczyna swoją przygodę z makijażem oraz bardziej doświadczonym wizażystkom <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Też mam jedną z czekoladek. Ta złota prezentuje się pięknie i kusi, oj kusi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się :D Uważam, że jest warta pokusy :)

      Usuń
  33. Kolorki ma przepiękne! i samo opakowanie cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Ma bardzo apetyczne opakowanie:)
    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeszcze nie miałam okazji spróbować czekoladki od MUR, choć od jakiegoś czasu bardzo mnie kuszą. Nie wiem tylko, na jaki zestaw ostatecznie miałabym się zdecydować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tyle wariantów, że ciężko wybrać jeden. Sama miałam z tym ogromny problem :)

      Usuń
  36. Czekoladki MUR kuszą mnie zawsze opakowaniem, ale wnętrzem już mniej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko zależy od preferencji :) Mi akurat kolorystycznie odpowiada :)

      Usuń
  37. kolorki bardzo fajne, takie myślę mogłabym na codzień

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest to bardzo neutralna, dzienna paleta. Ale na wieczór czy święta też się nadaje :)

      Usuń
  38. Fajnie wygląda paletka i ciekawe zestawienie kolorystyczne, choć 3-4 cienie mi się nie podobają i nie używałabym ich

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko jest trafić na sporą paletę, w której pasowałby nam każdy cień :)

      Usuń
  39. Mam chyba 3 paletki z tej seri. bardzo lubie MUR :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam ją i niby ma bardzo fajne kolory i jakościowo też jest dobra, to rzadko po nią sięgam. Nie wiem czym to jest spowodowane :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet to rozumiem. Też mam kilka takich produktów, które są dobre, ale jakoś ręka nie sięga w ich stronę :)

      Usuń
  41. Kolorystyka palety idealnie wpasowuje się w moje gusta a te opakowania są mega apetyczne ☺️

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.