poniedziałek, 15 października 2018

Wejdź w świat zapachów marki Evaflor - Whisky Pink Diamond, Je t'aime Tendrement oraz Eclipse Glowtastic

perfumy Evafor
Hejka :)

Zapachy to bardzo charakterystyczny temat kosmetyczny. Z jednej strony wdzięczny, gdyż ich mnogość i różnorodność sprawia, że możemy dobrać je do pory dnia lub roku, sytuacji czy aktualnego samopoczucia. Z drugiej zaś stanowią niemałą zagwozdkę - zwłaszcza, gdy wybieramy je w ciemno. No bo jak wyobrazić sobie kompozycję stworzoną z często przeciwstawnych dla siebie aromatów? Dla mnie wszystkie wymienione nuty stanowią czarną magię i mówią niewiele. Dlatego sugeruję się ogólnym opisem producenta. Czy w przypadku zapachów marki Evaflor udało mi się trafić w moje gusta i trafiłam na delikatne i subtelne warianty?

Whisky Pink Diamond (limited edition)

Whisky Pink Diamond

Zapach znajduje się w charakterystycznym kartoniku pozbawionym przodu i tyłu. trochę to kłopotliwe, gdyż po jego położeniu flakonik lubi wypadać. Sam flakon przypomina mi piersiówkę, w której trzymane są napoje wyskokowe. Ma klasyczny aplikator w formie spray'u, który daje nam niewielką, ale rozproszoną strużkę. 
W nutach głowy znajdziemy miętę, porzeczkę, śliwkę, truskawkę i melona. Nutę serca stanowią brzoskwinia, anyż, jaśmin oraz nuty morskie. Z kolei nuta bazy to wanilia, piżmo i kwiat pomarańczy.

Whisky Pink Diamond

Jaki jest ten zapach?
Zdecydowanie kobiecy. Na samym początku prym wiedzie słodka moc owoców, która z czasem subtelnieje i staje się świeższa. Na sam koniec uwydatniają się delikatne, otulające akordy
Kompozycja nie przytłacza. Nie nuży ani nie mdli, więc nie musimy się obawiać o ból głowy. Spokojnie może nam posłużyć za dzienny wariant.
Trwałość oceniam podobnie jak w przypadku większości znanych mi zapachów. Nałożony na skórę przestaje być wyczuwalny po ok. 5-6 godzinach, jednak na ubraniach cały czas się ujawnia.
Cena wynosi ok. 80 zł za pojemność 90 ml.

Je t'aime Tendrement

Evafor Je t'aime Tendrement

Zapach otrzymujemy w uroczym, fioletowym kartoniku z wytłoczonymi serduszkami. Flakon jest dość masywny, ale poręczny. Jest przezroczysty, lecz samo dno mieni się na fioletowo co dodaje całości głębi i charakteru. Na uwagę zasługuje śliczna nakrętka, która przypomina pudełko prezentowe. Na samej górze mamy kokardkę. Dodatkowo do buteleczki dołączony jest niewielki wisiorek z serduszkiem. Aplikator oczywiście w formie spray'u.


Nutę głowy stanowi cytryna, nuty serca to fiołek, mięta i karmel, zaś w nucie bazy znajdziemy drzewo sandałowe, wanilię, paczulę, piżmo i ambrę. 
Zapach od samego początku mnie zaskoczył. Spodziewałam się świeżości i lekkiej cierpkości cytryny, jednak zupełnie jej nie wyczuwam. Moim zdaniem na pierwszy plan wysuwa się słodycz karmelu, która przeplata się z subtelnością kwiatów. To też intrygujące, gdyż w nutach znajdziemy jedynie fiołki. Po pewnym czasie łapię się na tym, że w otoczeniu wyczuwam coś ciepłego i otulającego. To znak, że zaczynają dominować nuty bazy. Kompozycja jest troszkę pudrowa, ale nie nużąca. Czując ją od razu mam przed oczami romantyczną kolację na plaży w ciepły wieczór.

Evafor Je t'aime Tendrement

Trwałość jest porównywalna do przedstawionej wcześniej wersji. Kilka godzin utrzyma nam się na skórze, cały dzień na ubraniach. Jeśli zdecydujemy się sięgnąć po niego na wieczorne spotkanie to z pewnością będzie wystarczający.
Koszt zapachu to ok. 60 zł za pojemność 100 ml.

Eclipse Glowtastic

kobiece perfumy

Zapach zamknięty jest w prostym, czarnym kartoniku. Flakon jest najzgrabniejszy z całego przedstawionego trio. Długi, ale wąski. Ma przezroczystą, elegancką zatyczkę.
W nucie głowy znajdziemy białą brzoskwinię, gruszkę i bluszcz. Nutę serca stanowi kwiat lipy, mimoza oraz róża. Z kolei nuta bazy to piżmo, drzewo sandałowe i drzewo cedrowe.

kobiece perfumy

Pora na przedstawienie moich odczuć. Kiedy po raz pierwszy powąchałam ten zapach w mojej głowie zrodziło się jedno wielkie 'NIE'. Kojarzycie takie dość tanie, pudrowo-niewiadomojakie zapachy z bazarków? ten wariant od razu mi się z nimi skojarzył. Niemalże od razu mnie zamuliło, o bólu głowy już nie wspominając. Moja mama też nie była w stanie przez niego przebrnąć. Wybaczcie, ale przez to też nie jestem w stanie opisać poszczególnych aromatów i tego, jak zapach się rozwija. 
Cena wynosi ok. 80 zł za pojemność 50 ml.

Każdy z zapachów jest ważny 36 miesięcy od otwarcia, a bazuje na 80% zawartości alkoholu. 
Oczywiście perfumy to rzecz gustu i indywidualnych preferencji. Z dwóch zapachów jestem zadowolona, trzeci - dla mnie zupełnie nietrafiony. Jednak jak na zamówienie z serii "na chybił trafił" to i tak nie jest źle.
Znacie zapachy tej marki? Jakie są Wasze ulubione perfumy? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków - i tak je usunę!

Iwona

72 komentarze:

  1. Ten pierwszy kusi zapachem a ten drugi...tylko wyglądem;)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdym razie można znaleźć coś ciekawego :)

      Usuń
  2. Marki zupełnie nie znam, a z tej trójki mam wrażenie, że chyba Whisky najbardziej by do mnie trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. whisky chwytliwa nazwa :D niestety nie znam

    OdpowiedzUsuń
  4. Flakonik z prezentem wygląda ciekawie. :) Przyciąga wzrok. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że Whisky mógłby podbić moje serce :) No i butelka wygląda super :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam tych perfum, ale podobają mi się flakoniki i kompozycje zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Wydaje mi się, że wszystkie byłyby za słodkie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie są przesłodzone i nie do końca odzwierciedlają poszczególne nuty :)

      Usuń
  8. Whisky Pink Diamond ma genialne opakowanie! Perfum nie znam, ale ja też pod tym względem kupuję bardzo skromnie, mam dwa zapachy, które lubię i są dla mnie wystarczające :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami nie ma sensu szaleć, zwłaszcza w ciemno :)

      Usuń
  9. Nie znamy tej marki, ale raczej to nie nasze nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem. Marka ma jeszcze kilka innych wariantów :)

      Usuń
  10. Wygladaja uroczo mysle ze Je taime by mi sie spodobal :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładnie wyglądają, niestety nie znam żadnego z zapachów :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie nie znam tej marki. Dla mnie nuty są bardzo ważne, to według nich szukam nowych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też staram się tym jakoś sugerować, ale nie zawsze umiem to ocenić :)

      Usuń
  13. Butelka Pink Whisky rzuca się w oczy! Jestem bardzo ciekawa jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem zapach jest bardzo ładny, ale ciężko to oddać samymi słowami :)

      Usuń
  14. Pierwszy raz słyszę o tej marce ☺
    Nie mniej nuty mnie zaciekawiły podobnie jak flakoniki -nr 2 najbardziej ☺
    Jak narazie mam dwóch swoich ulubieniecow perfumowych -obsesję CK oraz Fruit De amour EG❤
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  15. Marki nie znam, ale perfumy prezentują się bardzo kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie warianty mi pasują, ale warto wypróbować :)

      Usuń
  16. Nie znam tych zapachów, chętnie bardzo chętnie bym je powąchała bo kocham perfumy :) najbardziej chyba spodobały mi się pierwsze, ze względu na kompozycję zapachową i flakonik, rewelacja :)
    Pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam ale wydaje mi się, że to dobry pomysł na prezent dla kogoś kto to lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Perfumy to zawsze dobry pomysł na prezent, o ile dobrze znany gusta danej osoby :)

      Usuń
  18. Wyglądają bardzo elegancko. Nie słyszałam o nich wcześniej.

    OdpowiedzUsuń
  19. Marki nie znam, ale szkoda, że jeden zapach Ci nie odpowiada :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, chyba byłoby zbyt pięknie. Ale i tak nie trafiłam najgorzej :)

      Usuń
  20. Nie słyszałam o tej marce jednak perfumy wyglądają bardzo zachęcająco :) Podoba mi się ich szafa graficzna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy flakon jest inny, ale też każdy ciekawy :)

      Usuń
  21. Odpowiedzi
    1. Z tego co widziałam to blogosfera jeszcze o nich nie słyszała. Nie ma żadnych recenzji :)

      Usuń
  22. marki nie kojarzę :) ale ten pierwszy mógłby mi się spodobać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczne mają opakowania, te dwa pierwsze ;) Nie znam niestety, ani marki, ani zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze wpadnie Ci w ręce jakiś wariant :)

      Usuń
  24. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale przyznam, ze flakony mają oryginalne. Co do zapachów, to kusząco brzmi Whisky, łącze w sobie nuty, które bardzo lubię, morze być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. nie znam żadnego, ale chetnie bym powąchała

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam perfumy, przyznam że marki nie znam a najbardziej zainteresowały mnie perfumy Whisky Pink Diamond

    OdpowiedzUsuń
  27. dla mnie nowość jeśli chodzi o markę zapachową:)

    OdpowiedzUsuń
  28. całkiem nie drogie te zapachy, opakowania całkiem spoko

    OdpowiedzUsuń
  29. "Piersiówkę" chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Po Twoim opisie zapachów chyba najbardziej do gustu przypadłby mi Whisky Pink Diamond. Opakowanie też bardzo przyjemne :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  32. Druga propozycja zauroczyła mnie najbardziej i pod względem opisu i wyglądu! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. Myślę, że pierwszy zapach mógłby mi się spodobać. 😊

    OdpowiedzUsuń
  34. Odpowiedzi
    1. To prawda, aczkolwiek wygląd ma mniejsze znaczenie :)

      Usuń
  35. Jeszcze nie miałam okazji poznać tych zapachów.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.