wtorek, 17 lipca 2018

Al-Rehab, perfumy w olejku 'Lovely' i 'Choco Musk'


 Cześć :)

Rynek oferuje ogrom wszelkiego rodzaju zapachów. Począwszy od zwykłych dezodorantów, przez wody toaletowe i perfumowane, na markowych perfumach skończywszy. Wszystko zależy od stężenia olejków eterycznych. Im większe, tym z lepszym jakościowo produktem mamy do czynienia. Te rodzaje zna chyba każdy. Ale czy słyszeliście o perfumach w olejku? Ano właśnie... Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam dwa warianty marki Al-Rehab


Zapachy otrzymujemy w kartonowych opakowaniach. Moje niestety uległy delikatnemu zniszczeniu w podróży, dlatego też nie pokazuję ich w całości.
Same perfumy zamknięte są w maleńkich, szklanych buteleczkach ze srebrnymi nakrętkami z wytłoczoną nazwą marki. Mają wygodny aplikator w formie roll-on.
Skład każdego wariantu bazuje na perfumach.


Perfumy aplikujemy bezpośrednio na skórę, w takie miejsca jak nadgarstki czy szyję. Omijamy okolice oczu i błony śluzowe.
Konsystencja, chociaż rzadka, rzeczywiście jest oleista, ale przy tym nie tworzy nam na skórze tłustego placka. 
W moim posiadaniu jest wersja Lovely oraz Choco Musk. Zapachy diametralnie się od siebie różnią, ale po kolei.
Lovely należy do kategorii kwiatowo-zielonej. Na pierwszy rzut oka (a raczej nosa) dominują w nim świeże, soczyste aromaty. Kwiaty mieszają się z dojrzałością owoców. W tle przebija się coś orientalnego, jednak nie ciężkiego, co sprawia, że kompozycja nadal jest lekka. Odnoszę także wrażenie, jakbym wyczuwała w głębi morskie nuty. Przez to też zapach wydaje mi się idealny na wieczorne spacery brzegiem morza. Aż by się człowiek mógł rozmarzyć.


Choco Musk jest oczywiście wariantem dla amatorów jedzeniowych zapachów. Od razu uderza nas subtelny aromat słodkiej, mlecznej czekolady, którą dopełnia otulająca wanilia. W tle przebija się delikatnie drzewo sandałowe, które nieco studzi całość i sprawia, że zapach nie jest przesłodzony. Chociaż często odczuwam dyskomfort przy takich aromatach, to tutaj nie uświadczyłam żadnego nużenia czy bólu głowy. Oczywiście lepiej sprawdzi się w okresie jesienno-zimowym.
Ważnym aspektem jest trwałość perfum. U mnie wyczuwalne są - z różną intensywnością - niemalże przez cały dzień. Zauważyłam, że przez 4-5 godzin wyczuwam je dość mocno, potem jakbym do nich przywykała, zaś wieczorem jeszcze zapachy starają się delikatnie dać o sobie znać.
Termin przydatności wynosi 24 miesiące od otwarcia.
Perfumy kosztują 19 zł za pojemność 6 ml.


Perfumy w olejku okazały się bardzo ciekawą alternatywą dla zapachów w klasycznych formach. W ofercie marki znajduje się wiele wariantów, więc na pewno każdy znajdzie coś dla siebie.
Znacie markę Al-Rehab bądź inne tego typu warianty? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

98 komentarzy:

  1. Urocze takie małe "flakoniki", czy jak to nazwać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Wersja Lovely bardziej do mnie przemawia :). Ciekawa alternatywa, kiedyś miałam okazję używać perfum w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, że całkiem długo się trzymają :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely mógłby mi się spodobać teraz na lato:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się prezentują te buteleczki.

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czy zdecydowałabym sie na taką formę w olejku

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam takie małe perfumki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak fajnie wyglądają 🙂 nie spotkałam się jeszcze z taką formą w olejku🙂

    OdpowiedzUsuń
  9. zainteresowały mnie oba warianty, sama mam perfumy w olejkach o arabskich ciężkich nutach, teraz chętnie poznałabym letnią wersję czyli Lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za ciężkimi zapachami nie przepadam i te na szczęście takie nie są :)

      Usuń
  10. Lubię gdy perfumy są w formie roll on - fajnie sie nakładają na skórę :)
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubie orientalne zapachy, ciekawa jestem tych perfum.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawi mnie jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie taką formę perfumy ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedyś mnie takie kusiły, ale w sumie teraz już nie i jestem pewna, że bym nie używała.

    OdpowiedzUsuń
  15. O bardzo fajna alternatywa na lato jak dla mnie, lubie olejkowa forlule zapachow :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że znalazłabyś dla siebie niejeden wariant :)

      Usuń
  16. Nigdy wcześniej o nich nie słyszałam,ale może kiedyś bardziej się nimi zainteresuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfumów w olejku jeszcze nie miałam :P

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam taką formę zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tej marki. Chyba miałam kiedyś perfumy w olejku. ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie stosowałam perfum w olejku. Całkiem ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam kilka takich zapachów, aleee nie do końca jest to to co lubię ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi akurat te warianty odpowiadają, ale zapachy mają to do siebie, że ciężko dobrze trafić. Zwłaszcza, jeśli wybiera się je w ciemno.

      Usuń
  22. Ta druga czekoladowa wersja mnie zaciekawiła ☺
    Nie słyszałam o perfumach w olejku ,ale baaardzo mi przypominają roletki z Avonu ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  23. Spotkałam się z perfumami z aplikatorem roll-on, ale o takich w olejku słyszę po raz pierwszy. Ja wolę wolę te psikane perfumy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam kiedyś perfumy w olejku - niesamowicie trwałe i wydajne. Wydaje mi się, że zapach Lovely byłby dla mnie idealny

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam perfum w tej formie, zaskakująca jest ich trwałość

    OdpowiedzUsuń
  26. Na pewno pięknie pachną, ciekawi mnie zapach Lovely, to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wizualnie bardzo ładnie wyglądają te buteleczki. Ciekawe produkty. Chętnie bym je wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  28. chyba nie miałam jeszcze nigdy perfum w takim opakowaniu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są fajną odskocznią od klasycznych form :)

      Usuń
  29. fajne i tanie:) idealne do torebki:D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt. Nigdy nie stosowałam perfum w olejku. Muszę spróbować :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. czekoladka pachnie genialnie zawsze jak użyje do pracy to każdy pyta mnie co to tak pachnie i gdzie mozna kupic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ten wariant bardzo przypadł do gustu :)

      Usuń
  32. Miałam kiedyś coś podobnego jednak w moim przypadku nie zdało to egzaminu :(

    OdpowiedzUsuń
  33. Przekonałem się do olejkowych perfum ze względu na niesamowitą trwałość :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie słyszałam o perfumach w olejku:) śliczne buteleczki:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Taka forma perfum bardzo do mnie przemawia, ten pierwszy zapach jest intrygujący. Zajrzę do sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem pewna, że wypatrzysz coś dla siebie :)

      Usuń
  36. Te Choco Musk bardzo chciałabym wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam tych zapachow ale mialam inne chyba z Avon w podobnym opakowaniu ktore fajnie sprawdzaly sie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon ma chyba klasyczne perfumetki, a tutaj jest wersja olejowa :)

      Usuń
  38. Ponoć takie perfumy w olejku są bardzo trwałe :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Oj, chyba musze to mieć, jako fanka zapachów jestem bardzo cikeawa :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam! Ale już szperam po sklepie :D Choco Musk i Soft by mi się podobały,może jeszcze Balkis :D Fantastyczne,jestem perfumiarą więc zawsze mi się oko świeci na takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oferta jest ciekawa i różnorodna. Szkoda tylko, ze nie można ich powąchać przez monitor :)

      Usuń
  41. Prezentują się bardzo estetycznie. :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Lubię taką formę roll-on w przypadku zapachów, sprawdzają się super w torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Muszę przyznać, że zaciekawiły mnie ^^
    Jestem ciekawa zapachu :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Oba warianty godne uwagi i myślę, że zapachy przypadły by mi do gustu ;) chociaż szkoda, że nie są dostępne w wersji do psikania :/ Bardzo ciekawy wpis ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zajrzeć na stronę marki, gdyż mają jeszcze inne produkty o tych zapachach :)

      Usuń
  45. Oj tak, perfumy w olejku ( czy też tak zwane " twarde " ) są niezwylke trwałe! Przez co zyskują na wydajności. Lovely do mnie bardzo przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Miałam kiedyś jedne perfumy w olejku i było i dziwnie, nie mogłam się do nich przyzwyczaic ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Odpowiedzi
    1. Tak wyglądają, ale okazują się dobrymi kosmetykami :)

      Usuń
  48. Zajrzę do nich wreszcie choć zastanawiam się jak z wydajnością. Są bowiem bardzo malutkie a trochę kosztują :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.