niedziela, 18 marca 2018

Isana, żel pod prysznic 'marakuja i kokos'

Cześć :)

Zapachy towarzyszą nam niemalże wszędzie, są więc integralną częścią naszego życia. Mają w sobie specyficzną moc. Z jednej strony potrafią wywołać uśmiech na naszej twarzy i wprawić w błogi stan, z drugiej zaś przyprawiają o ból głowy i nużenie. Jedne kojarzą nam się z miłymi chwilami do których chcielibyśmy wracać, o innych wolimy jak najszybciej zapomnieć. W której z tych grup uplasował się żel pod prysznic marki Isana o smacznie brzmiącym wariancie 'marakui i kokosa'?


Żel zamknięty jest w poręcznej butelce z twardego plastiku. Ma śliczną szatę graficzną - żywą i soczystą.
Jak przystało na tanią, drogeryjną markę, skład nie zadowoli miłośników naturalnych produktów. Nie zawiera jednak składników pochodzenia zwierzęcego, więc jest odpowiedni m.in. dla wegan. 
Szybko przejdę do omówienia tego, co najbardziej mnie urzekło. Zapach. Słodki, owocowy, świeży i soczysty. Wiecie, co od razu stanęło mi przed oczami? Żelki Haribo. Ten aromat jest kwintesencją tych kolorowych łakoci. Od razu przywołuje na myśl beztroskie chwile dzieciństwa.
Żel ma gęstą, kremową konsystencję. Dobrze się pieni, ale dla uzyskania lepszej piany lepiej nanieść go za pomocą myjki bądź gąbki. 


Jak ma się sprawa z działaniem?
Jak już zapewne wiecie, nie wymagam wiele od żelu. Ma myć i tyle. Ten bardzo dobrze wywiązuje się z tego działania.
Jest neutralny dla skóry - ani jej nie nawilża, ani nie przesusza. Nie powoduje podrażnienia ani uczulenia.


Termin przydatności wynosi 12 miesięcy od otwarcia.
Swoją sztukę otrzymałam od chrzestnej z Niemiec i nie jestem do końca pewna czy dostępny jest w polskich Rossmannach. Niemniej jednak, jeśli wpadnie Wam kiedyś w oko, warto po niego sięgnąć. Żele Isany kosztują ok. 4 zł za pojemność 300 ml. 

Korzystacie z żeli Isany? Jaki wariant jest Waszym ulubionym? :)

Przeczytałaś/eś wpis? Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków!

Iwona

90 komentarzy:

  1. Lubię te żele :) W temacie żeli pod prysznic nic więcej i drożej mi nie trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeszcze nie używałam żeli z In=sany, ale cena i wybór zapachów jak najbardziej zachęcają. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapach dla mnie :D. Ogólnie mam wrażenie, że one są bardzo podobne do żeli Balea :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno. Z tą różnicą, że Balea jest produkowana dla DM :)

      Usuń
  4. Nie miałam jeszcze żeli z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zestawienie zapachowe, chętnie bym sama wypróbowała.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla nas żele Isana są dobre (nie mamy też szalonych oczekiwań) i pięknie pachną a do tego są tanie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie wiem czy ta wersja jest u nas dostępna, isana ma fajne żele o ładnych zapachach a do tego w niskich cenach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie ma jej na stronie, ale na opakowaniu nie ma informacji, że to edycja limitowana. Mam nadzieję, że jeszcze się pojawi :)

      Usuń
  8. mmmm jak to musi pysznie pachnieć =) Lubię żele Isana właśnie za to, że nie są drogie a robią dokładnie to, co powinny. No i jeszcze pięknie pachną =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robią co mają robić, więc niczego nie można im zarzucić :)

      Usuń
  9. Lubię zapach kokosu w kosmetykach:)
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja także, chociaż tutaj nie jest on taki oczywisty :)

      Usuń
  10. Kilka razy kupowałam żele z isana, cudownie pachną! Polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię kosmetyki Isany ale ten zapach mi nie przypadł do gustu😟
    Zdecydowanie najbardziej mi się podoba żel z Limitowanej serii na Świeta Bożego Narodzenia-szarlotka😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, tego wariantu nie kojarzę. Z takich zimowych lubię wersję z karmelem :)

      Usuń
  12. Jeszcze nie miałam,ale zapach bardzo zachęca ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo lubię te żele, mam nadzieję, że u nas znajdę kiedyś tę wersję zapachową. Bardzo jestem jej ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się pojawi. Może w czasie letnim :)

      Usuń
  14. Nigdy nie używałam tych żeli pod prysznic

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam żele tej marki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można znaleźć wersje idealne dla siebie :)

      Usuń
  16. Mam i lubie ♥ A ten zapach to rozkosz dla mojego nosa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś używałam produktów od Isany :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. wielbię te żele:D tanie pięknie pachnące:D

    OdpowiedzUsuń
  19. nie przepadam za tą marką ale zapach wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  20. Isanę porównuję zawsze z balea... mają piękne zapachy. Czasem sięgam po te żele.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też te żele są podobne, ale mam więcej wariantów Balea. Jednak bardziej kusi to, co u nas niedostępne :)

      Usuń
  21. Ja kupuje tylko żele Isany, bo mają myć i myją, a do tego kosztują grosze.

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię Isany limitowane, ten rodzaj akurat mi nie pasuje...zwłaszcza zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj widzisz, każdy lubi coś innego. Mi ten zapach bardzo odpowiada :)

      Usuń
  23. Nigdy nie używałam ich żeli. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Kocham żele z Isany, śmiesznie tanie a jakże wspaniałe i pachnące żelki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie można im odmówić ślicznych zapachów :)

      Usuń
  25. Chętnie po niego sięgnę. Lubie takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kiedyś wpadnie Ci w oko to polecam :)

      Usuń
  26. Ja używam żeli z tej firmy i jestem bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię żele Isana za zapachy i cenę :) i na tą wersję będę musiała się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie szansa ją dorwać :)

      Usuń
  28. Cena bardzo atrakcyjna jak na taką pojemność :) Z wielką chęcią bym wypróbowała, bardzo jestem ciekawa zapachu :D

    OdpowiedzUsuń
  29. Zapach skusił mnie najbardziej ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Mój zapach, o mamo :) Muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie znowu dostępny :)

      Usuń
  31. Kosmetyki z Niemiec są podobno lepsze niż te produkowane na rynek polski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się tak zawsze wydawało, ale miałam też warianty z polskiego Rossmanna i byłam zadowolona :)

      Usuń
  32. Mi tam jest zawsze wszystko jedno jakim żelem się myje :p
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie musi tylko myć i ładnie pachnieć :)

      Usuń
  33. lubię kosmetyki Isana, żele mają fajne zapachy i ładne opakowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. lubię ten jego wakacyjny zapach ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. och ciekawa jestem tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
  36. Zapach mógłby mi się spodobać :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Raczej nie skorzystam, balsam tej marki kiedyś strasznie mnie uczulił. Wolę nie mieć powtórki z tej rozrywki ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Tam kij, że nie nawilża, ani nie wysusza, ale ten zapach...już czuję te żelki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadza brak efektu pielęgnacji, bo od tego mam balsam :)

      Usuń
  39. Wstyd się przyznać, ale jeszcze nigdy nie miałam żeli marki Isana, mimo szerokiej dostępności i niskiej ceny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na rynku jest taki ogrom produktów, że ciężko korzystać z każdej marki :)

      Usuń
  40. Może jeszcze będzie okazja go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Cudownie opisałaś ten zapach! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Wydaje mi się, że go miałam i bardzo mi się podobał, a przerobiłam wiele żeli tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam żele marki Isana, a najbardziej Coconut Water :) Tego jeszcze nie miałam, ale z chęcią wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jeszcze będzie w ofercie :)

      Usuń
  44. Brzmi super! :) Ja uwielbiam takie właśnie zapachy. Żele Isana zdarzało mi się kupić, ale raczej byłam rozczarowana podczas użytkowania....

    OdpowiedzUsuń
  45. Żel pod prysznic o zapachu żelek Haribo brzmi jak coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.