piątek, 1 września 2017

Modowa Iwonka: wishlista z Rosegal

Cześć :)

Chociaż mamy jeszcze lato, to jesień nieśmiało próbuje ukazać swoje oblicze. Dzień staje się coraz krótszy, a słońce nie grzeje tak mocno jak chociażby jeszcze miesiąc temu.
Tak to zawsze u mnie bywa, że wraz z kolejną porą roku postanawiam uporządkować nieco swoją szafę. Stare, znoszone ubrania muszą ustąpić nowościom. Dzisiaj, na przykładzie oferty ze sklepu Rosegal, chciałabym pokazać Wam ubrania, które chętnie widziałabym u siebie na półce.


KLIK                                                                     KLIK

Zdziwi to wszystkich tych, którzy mnie znają. Iwonka i sukienki? Mało prawdopodobne. A jednak... Ponoć do łask wracają starsze fasony i wzory. Dlaczego więc nie mieć by czegoś podobnego u siebie? 



KLIK                                           KLIK                                            KLIK

Tego w szafie nigdy zbyt wiele. Noszone samodzielnie nadają się na wczesną jesień czy późną wiosnę, zaś z okryciem wierzchnim są fundamentem chłodnej, zimowej stylizacji. 



KLIK                                                                     KLIK

Skoro już mowa o okryciach wierzchnich to ja - jako zmarzluch - muszę mieć ich u siebie całkiem sporo. Grube bluzy, płaszczyki czy kurtki zajmują sporo miejsca w mojej garderobie. 

Jak zapewne wiecie, cały szkopuł tego typu wpisów polega na klikaniu w podane linki. Nie jestem z tych, którzy zasypują komentarze prośbami o pomoc. Dlatego też jeśli sami z siebie macie ochotę mnie wesprzeć to będzie mi bardzo miło :)
Przy okazji mam dla Was kupon rabatowy na zakupy w sklepie. Na hasło RGEN otrzymacie 10% zniżki.


Koniecznie napiszcie w co zamierzacie się zaopatrzyć w sezonie jesiennym :)

Iwona

95 komentarzy:

  1. Ubrania raczej nie w moim guście, ale uświadomiłaś mi, że czas wybrać się na jesienny shopping :D

    OdpowiedzUsuń
  2. POwinnam kupić sobie jakąś kurtkę na zimę a nie lubię zakupów ciuchowych... ale jak mus to mus ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne płaszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne bluzeczki, płaszczę zaraz też przejrzę dokładniej, dzięki za kod, klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj jak ja bym chciała przedłużyć lato..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bym najchętniej przeskoczyła od razu do wiosny :D

      Usuń
  6. Sukienki i różana bluzka piękne. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam praktycznie identyczny szary płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą pierwszą bluzeczkę, ale zamówiłam za dużą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym chciała S, ale z rozmiarówką w takich sklepach bywa różnie...

      Usuń
  9. Musze przyznać, że fajnie wszystko wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jakościowo nie odbiegają od zdjęć :)

      Usuń
  10. Mnie by się przydał jakiś płaszczyk ;) oczywiście mam ale ich stan już wiele mówi, niektóre nawet 8 lat :D sweterek, bluzeczki, buty, torebka... Nie chcesz obrabować banku ze mną? Ciuchy to ja tylko stacjonarnie kupuję bo jestem niewymiarowa :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz, że Twoja propozycja jest bardzo kusząca :D

      Usuń
  11. W tym sklepie najbardziej lubię torebki :) Ogólnie jest w czym wybierać 23,12 16,93 ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny płaszczyk
    Może wspólna obs ? zacznij i daj znać :) marrstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw prosiłabym o zapoznanie się z informacją pod komentarzami ;)

      Usuń
  13. Bardzo fajne ciuszki :) Płaszczyk po lewej idealnie trafia w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne rzeczy :) Ciekawa ta szara bluzeczka z koronką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że na żywo jest równie ładna :)

      Usuń
  15. Nie do końca w moim stylu, ale motyw koszuli mi się podoba :) płaszcze też ładne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny styl. Ważne, żeby dobrze się czuć :)

      Usuń
  16. Takie płaszczyki chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie fajne ciuchy,a zwłaszcza sukienka w paski :) mi spodobała się wersja wine red,świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, ona również wygląda cudownie :)

      Usuń
  18. Ostatni płaszczyk całkiem ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. O firmie słyszałam dużo dobrego, linki poklikane ;)!

    yollowe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. W komentarzach nie zostawiamy linków.

      Usuń
  20. Najbardziej podobają mi się płaszczyki. Na razie nie planuje zakupów "ciuchowych". :)

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam rozkloszowane sukienki! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta pierwsza bluzka (czy sweterek) wygląda bardzo ładnie :) Ja muszę zrobić porządki w garderobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bluzka/tunika w kwiaty mnie uwiodła! *o* I płaszcz po prawej stronie z podszyciem w panterkę - mega!

    Ja na jesień planuję kupić jakiś cieplutki sweter i botki - innych zakupów nie poczynię (mam nadzieję :D).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tymi zakupami to zazwyczaj bywa inaczej niż planujemy :D

      Usuń
  24. Super płaszczyki! Trzeba by się już pomału za nimi rozglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk z lewej wygląda rewelacyjnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie chcę zimy, ale te płaszcze mi się podobają ;) może bez tej panterki, ale to w środku to i tak nie widać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zima też mogłaby nie przychodzić :)

      Usuń
  27. Podobają mi się bluzki oprócz środkowej i płaszcze :)
    Niestety linki nie chcą się wczytywać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze, dziwna sprawa z tymi linkami. U mnie wczytują się bez problemu.

      Usuń
  28. Nie w moim guście te ubrania :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Odpowiedzi
    1. Miło mi, że podobają Ci się te propozycje :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.