piątek, 10 lutego 2017

Odrobina luksusu z Yvene Cosmetics.

Cześć :)

Wielką sztuką, a zarazem ogromnym szczęściem jest znalezienie produktu, który jest dla nas idealny. Przeglądając nowości najpierw patrzymy na opakowanie, aby zaraz potem zapoznać się z obietnicami producentów. A Ci - jak wiadomo - potrafią być niczym bajkopisarze.
  Sporymi nadziejami raczy nas firma Yvene Cosmetics, która ma w swojej ofercie spray liftingujący. Markę poznałam dzięki udziale w Beauty by Bloggers i zrobiła na mnie niesamowite wrażenie. Czym mnie ujęła? 


Produkt zamknięty jest w poręcznej szklanej buteleczce, która już swoim wyglądem sugeruje coś luksusowego. Ma aplikator w postaci pompki, która wydobywa cienką smugę produktu.
Ma bardzo krótki skład. Jak zapewniła nas przedstawicielka firmy, jedyny konserwant jest po to, aby produkt nie był zdatny do użycia jedynie przez kilka dni. 
Warto zwrócić uwagę na sposób aplikacji. Początkowo należy spryskać twarz 3 razy z rzędu w odstępie kilkunastu minut (aż jedna warstwa się wsiąknie). Później stosujemy go raz dziennie. 
Podczas spotkania w Częstochowie grono uczestników poddało się próbie. Na własne oczy mogliśmy zauważyć, iż połowa spryskanej twarzy zaczyna nabierać zupełnie innego kształtu i wyglądu. Postanowiłam więc podzielić się tym szczęściem z mamą i to jej zaserwowałam małą kurację. Jakie efekty zaobserwowałyśmy?


Już po pierwszym użyciu można było dostrzec, że twarz zaczyna delikatnie się unosić. Efekt widoczny był głównie na policzkach, które wraz z wiekiem tracą jędrność. Z każdym kolejnym dniem skóra stawała się bardziej napięta i elastyczna. Można było wyczuć nawilżenie i wygładzenie. Koloryt został wyrównany a twarz nabrała zdrowszego wyglądu. 
Działanie produktu miało utrzymywać się tygodniami. No niestety, tutaj cudów już nie było. Po zakończeniu kuracji wszystko powoli zaczęło wracać do stanu poprzedniego. Oczywiście nie z dnia na dzień, ale skóra przestała być już tak dobrze nawilżona i napięta. 
Teraz radzę trzymać się krzesła bądź tego na czym siedzicie...
Cena produktu wynosi 500 zł za pojemność 20 ml. Preparat przeznaczony jest głównie do salonów kosmetycznych. Z tego co pamiętam to cena zabiegu z jego zastosowaniem wynosi nawet 200 zł. 

Muszę przyznać, że kosmetyk spełnia obietnice producenta pod kątem działania. Czy jednak warto wydawać na niego takie kwoty? Być może wtedy, gdy czeka nas bardzo ważny dzień i nie wymagamy długotrwałych efektów. W innym wypadku poważnie bym się nad tym zastanowiła.
Mieliście jakąkolwiek styczność z tym produktem. Co sądzicie o takim 'wynalazku'? :)

Iwona

67 komentarzy:

  1. Spray liftingujący? Jak pewnie się domyślasz nigdy o tym nie słyszałam i nie widziałam :P Buteleczka skojarzyła mi się z perfumami :)
    Miłego i spokojnego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weekend będzie bardzo pracowity, ale dziękuję. I wzajemnie :*

      Usuń
  2. ale pięknie wygląda jak perfumy luksusowe;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cena też luksusowa :D

      Usuń
    2. nic tylko zbierać mamonę nań xd

      Usuń
    3. Czy ja wiem... Dla krótkich efektów byłoby mi szkoda :)

      Usuń
  3. nie znam ..ale opakowanie jest cudowne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cena wysoka, ale produkt baaaardzo kuszący :) i jeszcze to piękne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że efekty nie utrzymują się długo.

      Usuń
  5. Byłam dwa lata temu na konferencji gdzie właśnie przedstawicielka tej firmy prezentowała ten kosmetyk. Niestety wiedzą tej pani na temat kosmetyku była opłakana nie potrafiła odpowiedźiec na większość pytań zadanych przez kosmetologow i lekarzy dlatego wiarygodność tego kosmetyku jest dla mnie zerowa i omijam go z daleka. Wiem jedynie ze firma wciska ciemnote ludziom.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na naszym spotkaniu Pani była ogarnięta, ale jednak lepiej podejść sceptycznie do takich cudów.

      Usuń
  6. wow ale cena nie zachęca... faktycznie lux

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda pięknie jednak cena powala ;)
    http://beautybloganeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tego krótkie efekty. Lepiej zainwestować w coś innego :)

      Usuń
  8. Cena wysoka masz racie,fajny na specjalne okazje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami potrzebujemy wyglądać zjawiskowo i wtedy warto skusić się na taki zabieg :)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Prezentuje się bardzo elegancko :)

      Usuń
  10. Produkt mnie zaciekawił, szkoda, że efekty nie utrzymują się dłużej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety. Za taką cenę można by oczekiwać dłuższych rezultatów.

      Usuń
  11. Ciekawy produkt, nigdy nie słyszałam o czymś takim. Efekt musi być bardzo interesujący, szkoda jednak, że krótkotrwały. Szkoda, że cena taka wysoka.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy specjalnych okazjach można sobie na niego pozwolić, ale na co dzień raczej nie warto.

      Usuń
  12. Bardzo fajnie opakowanie:) sam produkt też mnie zaciekawił:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo ciekawy, tego nie można mu odmówić.

      Usuń
  13. Taki produkt do liftingu bardzo by mi się przydał :-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie każda z nas byłaby nim zainteresowana :)

      Usuń
  14. Szkoda, że efekty nie utrzymują się dłużej, tym bardziej, że cena bardzo wysoka. Nie czuję się przez nią skuszona, za mieszkanie płacę mniej :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajny na wyjątkową okazję, ale poza tym byłoby ciężko po niego sięgać.

      Usuń
  15. Nie znam, ale ciekawi mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cóż pierwsze słyszę o tym produkcie,wygląda bardzo ładnie ale ta cena i ten efekt...
    Raczej się nie skusze :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cena niezła ! Produkt prezentuje się luksusowo. Może kiedyś mi Św. Mikołaj przyniesie w prezencie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba nie pozostaje nic innego jak wspomnieć mu o tym w liście :D

      Usuń
  18. Jak na razie spray liftingujący jest mi nie potrzebny,ale recenzja jest świetna.


    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. tego 'wynalazaku' jeszcze nie znam :)
    cena hm oj szkoda by mi było :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Do tego działa. Szkoda tylko, że zbyt krótko.

      Usuń
  21. Wygląda świetnie, ale cena powala

    OdpowiedzUsuń
  22. Odpowiedzi
    1. Niestety. Potem potrzeba coś, żeby z nich powstać :D

      Usuń
  23. Pierwszy raz słyszę o tym. Opakowanie rzeczywiście śliczne, aczkolwiek cena rzeczywiście kosmiczna :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Faktycznie cena zwala z nóg ale wiadomo, na rynku zawsze znajdą się chetni na luksusowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To oczywiste. Niejedną osobę skuszą obietnice producenta :)

      Usuń
  25. Odpowiedzi
    1. Na pewno wyróżnia się na tle drogeryjnych kosmetyków :)

      Usuń
  26. Jak dla mnie ten produkt to nowość ale muszę przyznać że już same opakowanie zachęca do jego zakupu ;)
    Obserwujemy? zacznij i daj znać u mnie ;)
    www.jagglam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie musisz wklejać prośby o obserwację, bo od dawna to robię...

      Usuń
    2. Kochana niewiem czemu ale caly czas mi nie pokazywali Twojego profilu ;-). Obserwuje

      Usuń
  27. Ale cena ;D Działanie spoko chociaż na trochę, ale bez przesady :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie obraziłabym się, gdyby działał dłużej :)

      Usuń
  28. Cena mega :O Ale efekt... w zasadzie lepiej chyba zainwestować w to cudo niż bardziej inwazyjne środki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewentualnie można "starzeć się z godnością" :D

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Czasami warto zaserwować sobie taki luksus :)

      Usuń
  30. Prezentuje się to nieziemsko...Może do starości uda mi się uzbierać na kilka buteleczek tego specyfiku to poprawię to, co teraz nie uda mi się zatrzymać ;)
    (P.S. Piszę z nowego konta, wcześniej Dziecko we Mgle ;])

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.