niedziela, 19 lutego 2017

Nowości Elfa-Pharm.

Cześć :)

Wybierając kosmetyki kierujemy się różnymi aspektami. Często kupujemy to sprawdzone, które towarzyszą nam od wielu lat. Kusimy się również na produkty polecane czy to na blogach, czy innych mediach społecznościowych. Przecież skoro innym odpowiada to dlaczego nam nie może? Są jednak sytuacje, gdy trafiają nam się zupełnie nieznane produkty. U mnie miało to miejsce kilka dni temu, gdy dotarła do mnie przesyłka z nowościami od Elfa-Pharm. Co w niej znalazłam?

Basil Element, szampon wzmacniający przeciw wypadaniu włosów 


Wspominałam Wam już, że mam problemy ze zniszczonymi i wypadającymi włosami. Wiążę zatem z tym produktem spore nadzieje. Będę zadowolona, jeśli chociaż w niewielkim stopniu zredukuje moje problemy. 

Dr. Sante, maska "odbudowa i ochrona" do włosów osłabionych


Działanie wydaje się być idealne dla mnie. Mam jednak małe obawy co do tej maski. Poza wartościowym olejem makadamia zawiera w składzie keratynę. Wprawdzie jest ona równie pożądana, ale jednak moje włosy nie lubią się z tym składnikiem. Obym jednak była mile zaskoczona. 

Vis Plantis, odżywcze kremowe masło do ciała 


O masłach tej marki czytałam sporo pozytywnych opinii, więc cieszę się, że wreszcie jedno z nich trafiło w moje ręce. Zawarte w nim żurawina oraz malina moroszka mają działać na skórę suchą czy wręcz odwodnioną. Moja nie jest w tak złej kondycji, ale tym bardziej liczę na dobre efekty.

O'herbal, krem do stóp na suche i popękane pięty


Nie będę ukrywać, że jestem na bakier z systematycznym stosowaniem produktów do stóp. Pewnie dlatego, że nie znalazłam swojego ideału (poza uniwersalnym kremem Nivea). Odkąd pamiętam mam skłonność do pękających pięt, więc chętnie sprawdzę czy ten kosmetyk temu zaradzi. 

O'herbal, odżywcza bezbarwna pomadka


Dzięki zawartości jagód goji ma świetnie nawilżać usta. Poczeka jednak trochę na swoją kolej w zapasach. Mam pootwierane inne produkty, a stosowanie kilku na raz nie dałoby mi rzetelnego poglądu. 

Znacie produkty Elfa-Pharm? Pochwalcie się, która otrzymała do testów podobną paczkę? :)

Iwona

83 komentarze:

  1. Świetne produkty i aż fajnie ogląda się tak swietnie zrobione zdjęcia.
    Obserwuję kochana :) I licze na to samo :)
    Zapraszam : diamentoowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Polecam przeczytać opis pod komentarzami ;)

      Usuń
  2. Mam tą maskę, ale w mniejszej pojemności i jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Żadnego z tych produktów chyba nie miałam, ale wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowości, więc raczej nie są długo na rynku :)

      Usuń
  4. A mnie by pewnie ta maska przypadła do gustu - moje włosy lubią keratynę i różne proteiny, do tego olejki i silikony (taki urok włosów kręconych :P), więc z chęcią bym ją wypróbowała :) Masło też bardzo kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o silikony to moje włosy też je uwielbiają. Bez nich wyglądają jak siano.

      Usuń
  5. Niczego nie znam i nigdy nie widziałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam w takim razie na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie znam tych produktów, więc czekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Marka jest dla mnie praktycznie nieznana, ale produkty przedstawione przez Ciebie wzbudzają moje zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim włosom keratyna nie przeszkadza więc myślę że mogłaby się maska u mnie spisać idealnie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że i u mnie da dobre efekty :)

      Usuń
  10. Nie słyszałam o tej firmie ale z chęcią ją bym przetestowałą :)
    Mało brakuje mi do 190 obserwatorów. Pomożesz?
    Nie mogę przegapić tak świetnego bloga- obserwuje!!! Czekam na kolejne posty!!!
    ONLY DREAMS - KLIK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może będziesz miała kiedyś okazję je poznać :)

      Usuń
  11. Kurczę, z niczym z tych rzeczy się jeszcze nie spotkałam :( Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna zawartość :) Kusi mnie maska do włosów i masło do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem zadowolona z zawartości. Obym się nie zawiodła :)

      Usuń
  13. Ja nie dostałam ale jestem bardzo ciekawa tych produktów, więc czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znałam wcześniej tych produktów. Zainteresowały mnie one, a w szczególności odżywka :)

    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kremowe masło chętnie bym przetestowała. =)

    OdpowiedzUsuń
  16. Co do szamponu, jestem troszkę zawiedziona. Łupieżu dostałam ;( Za to maska jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie szampon nie da takich nieprzyjemności.

      Usuń
  17. Mam maskę z Dr. Satre, ale arganową. Jestem z niej zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy lubią się z olejkiem arganowym, więc mogłaby mi przypaść do gustu ta wersja :)

      Usuń
  18. Masełko do ciała mnie zaciekawiło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdradzę, że zapach i konsystencja na plus :)

      Usuń
  19. O tym sklepie słyszałam kilka razy, ale muszę przyznać że tylko pomadka jest mi znajoma;)

    OdpowiedzUsuń
  20. krem na popękane stópki spoko:D

    OdpowiedzUsuń
  21. przyjemnego testowania, też otrzymałam taką fajną paczkę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Szampon na wypadające włosy też z chęcią bym poużywała;) A ciekawa jestem również tej maski, oby się sprawdziła mimo tej karytyny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że oba produkty dobrze się spiszą :)

      Usuń
  23. Nie znam, nie kupuję nic z tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam tej firmy, ale produkty wyglądają na bardzo ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Och jak zazdroszczę możliwości testowania nowości tej firmy-bardzo ją lubię! <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Produkty do włosów bardzo mnie ciekawią :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej skusiłabym się na maskę Dr Sante <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby moje włosy dobrze zareagowały na keratynę :)

      Usuń
  28. fajna paczka, życzę Ci miłych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajne nowości, masełko mnie intryguje :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Znam tę firmę, ale niestety nigdy nic nie miałam z niej :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Maskę z chęcią bym wypróbowała, a szampon w sumie też! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Nie znam tych produktów. Podoba mi się, że na Twoim blogu zawsze można znaleźć coś nowego:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Też mam problem z włosami. Jakoś od czerwca używam wcierki i szamponu z jantara i oprócz zagęszczenia włosów i szybszego wzrostu, zauważyłam, że przestały aż tak wypadać. Ale w przerwach od jantara czegoś trzeba używać i najbardziej zaciekawiła mnie ta odżywka do włosów. Ciekawa jestem czy zdziała coś dobrego :)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.