poniedziałek, 13 lutego 2017

Modowa Iwonka - wishlista z Zaful.

Witajcie :)

Za nami drugi luty - dzień oznajmiający połowę zimy. Do wiosny zatem już bliżej niż dalej. Jest to nie tylko czas, gdy wszystko budzi się do życia, ale również okazja do wprowadzenia zmian w swoim otoczeniu. Wielu z nas utożsamia to zazwyczaj ze zmianą garderoby. Ciężkie, grube swetry muszą ustąpić miejsca lżejszym i bardziej przewiewnym rzeczom. Oczywiście moja szafa pęka w szwach, ale zawsze podpatrzy się coś dla siebie. Sprawdźcie co spodobało mi się w ofercie sklepu Zaful.


W przeciągu kilku miesięcy czeka mnie sporo imprez rodzinnych. Myślę, że warto pokusić się o elegancką aczkolwiek dziewczęcą sukienkę. Na pewno posłuży niejeden raz.



Wiosna to jednak nie środek upalnego lata. Sukienka wykonana z grubszego materiału nada się znakomicie. Nie jest ciężka i przytłaczająca, a na pewno w niej nie zmarzniemy. 



Tego cuda nigdy nie miałam, ale wiele dziewczyn się na niego skusiło. Chętnie sprawdziłabym czym taki sznurem zasłużył sobie na uwagę.





Nie byłabym sobą, gdyby nie spodobało mi się coś z działu kosmetycznego. Nowe pędzle zawsze znajdą miejsce na mojej półce. Zwłaszcza, jeśli umieszczę je w prostym aczkolwiek praktycznym organizerze. Dodatkowo zaczynamy w szkole zajęcia z wizażu, więc torba do przechowywania pędzli też byłaby przeze mnie często używana. 

Jak przedstawia się Wasza 'chciejkowa' lista na najbliższy czas? :)

Iwona

71 komentarzy:

  1. Nie w moim guście te sukieneczki :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi. Tutaj akurat podałam przykładowe propozycje :)

      Usuń
  2. Sukienki nie dla mnie... Ale ta pierwsza ma całkiem fajny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się sukienka sweterkowa, ale przy bliższym kontakcie z dużym prawdopodobieństwem by mnie rozczarowała...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpadł mi w oko ten wzór, bo na co dzień takiego nie noszę :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Wygląda dość uroczo. Ciekawe jakby prezentowała się na żywo :)

      Usuń
  5. Może się to wyda dziwne, ale nie robię takich list:) Mam nadzieję, że kiedyś się przekonam i będę takie listy prowadzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę ukrywać, że dla mnie to też nowość :)

      Usuń
  6. Na choker skusiłam się i ja ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka jest śliczna, podoba mi się jej kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uhuhu ale ładniutkie rzeczy ;D Kilka z nich chętnie bym przygarnęła. Poklikane ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsza sukienka taka słodka, dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta pierwsza sukienka jest prześliczna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawe czy na żywo prezentuje się równie dobrze :)

      Usuń
  11. Sukienki ładne ale nie w moim stylu. :)
    Różowe pędzle wyglądają słodko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich pędzlach nigdy nie wiadomo jakie się trafią, ale przynajmniej ładnie wyglądają :)

      Usuń
  12. Podobają mi się te sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi marzą się ładne swetry ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakiś organizer może by mi się przydał ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Obie sukienki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza sukienka mi się podoba, ma śliczny kolorek.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zestaw pędzli w etui w kształcie muszli - piękny ♥
    Pozdrawiam,
    Urban Vagabond

    OdpowiedzUsuń
  18. Odpowiedzi
    1. Nawet nie wiem czy umiałabym się nim posłużyć :D

      Usuń
  19. Sukienka sweterkowa idealna na pogodę taką jak dziś :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy jak u kogo jest. U mnie niby słonecznie, ale mroźno :)

      Usuń
  20. Ja też nigdy nie nosiłam chokera, jakoś mnie nie kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Te pędzle na fioletowym futerale są śliczne ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te pierwsze pędzle mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię ten sklep :) Mają świetne sukienki oraz bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście poklikałam :*
    Swietne rzeczy a pędzle cudne !

    http://gabrysiowetestowaniee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przydałby mi się taki zestaw pędzli:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sukienki fajne :) zwłaszcza druga a pierwsza ma świetny kolor i koronkę tylko fason nie do konca mi się widzi ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że każdy ma inną figurę i potrzebuje innego kroju :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.