piątek, 16 grudnia 2016

Sukienki z dresspl.pl.

Cześć :)

Będąc małą dziewczynką uwielbiałam się stroić. Nie ma się jednak co dziwić, gdyż oglądałam i czytałam mnóstwo bajek. Niemal z każdej z nich ‘bombardowały’ mnie księżniczki w przepięknych  balowych sukniach – co jedna to bardziej kolorowa, strojna i ozdobna. Niezastąpionym ich elementem były cekiny, kokardy czy koronki. 
Jak to bywa z dziecięcą wyobraźnią, widziałam siebie wówczas w podobnej sukni, idącą na bal u boku przystojnego królewicza przybywającego na białym koniu. Ale czasy się zmieniają i obecnie wystarczyłby mi tylko ten koń :D
Dobra, dobra, koniec z żartami.  Adwent to czas oczekiwania i radości. Jednakże zaraz po jego zakończeniu wiele z nas będzie miało mnóstwo okazji do mniej bądź bardziej uroczystych wyjść. Bardzo ważnym elementem garderoby okażą się więc sukienki. Wybierać możemy spośród różnych – mini, midi, maksi, o kroju prostym bądź balowym. Wszystko w zależności od naszej figury oraz okazji.
Wiele ciekawych inspiracji możemy zaczerpnąć ze strony dresspl.pl, która ma w swojej ofercie mnóstwo propozycji, dzięki czemu każda z nas jest w stanie znaleźć coś dla siebie. Atutem sklepu jest fakt, że sukienki zostały podzielone na konkretne okazje, chociażby sukienki na studniówkę czy suknie wieczorowe. Nie trzeba się jednak w pełni tym sugerować. 

Nowy Rok niektórzy z nas przywitają skromniej na tak zwanej ‘domówce’, w gronie rodziny bądź znajomych. Można wówczas pozwolić sobie na odrobinę szaleństwa, stawiając na krótką, błyszczącą sukienkę. Kobiety, które wybierają się jednak na huczną zabawę będą zapewne wolały postawić na coś bardziej eleganckiego. Myślę, że długa kreacja będzie dobrym wyborem. 



Niektóre dziewczyny dopiero co wkroczyły w wiek dorosłości, przez co czeka je studniówka.  Warto zadbać o to, aby był to niezapomniany bal również pod względem kreacji. Swoją zabawę wspominam jako całkowity miks – królowały zarówno sukienki krótkie jak i bardzo wytworne. Uważam, że nie ma co przesadzać w żadną stronę, więc postawiłabym na coś eleganckiego, ale stonowanego. W końcu młody wiek rządzi się swoimi prawami :) 


Koniecznie napiszcie jakie sukienki goszczą w Waszej garderobie. Stawiacie na coś klasycznego czy lubicie zaszaleć? :)

Iwona

64 komentarze:

  1. Ja lubię klasyczne sukienki, takie bardziej codzienne, bo często nosze do pracy. Takie eleganckie to tylko na ważniejsze okazje, ale kupienie takiej, która by mi się podobała to niemal cud - za wybredna jestem w tej kwestii :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo. Chociaż nawet z zwykłych sukienkach praktycznie wcale nie chodzę, więc nawet zakup takiej graniczy z cudem :)

      Usuń
  2. Ja nie przepadam za takimi balowymi sukienkami, nawet na studniówkę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najważniejsze to wybrać taką, w której czujemy się dobrze :)

      Usuń
  3. Ta granatowa skradła moje serce ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie piękne suklienki, zawsze marzyłam by jedną taką założyć, ale neistety nie mam okazji ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Granatowa wygląda ładnie ale ogólnie to nie przepadam za takimi - nie ma okazji aby je zakładać :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, zwłaszcza ta ostatnia.

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Dość odważna, ale dla młodych w sam raz :)

      Usuń
  8. Lubię długie sukienki :) Najbardziej podoba mi się ta ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) Oferta sklepu jest bardzo szeroka i ciekawa :)

      Usuń
  10. so sexy, I love the dresses dear !

    lets follow for follow ?

    GoldFoil,Nail art Tutorial - New Post

    Check out my Insta / Google+ and stay tuned ♥Instagram
    Google✚

    Stay Gold

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukam właśnie ładnej, długiej sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Zupełnie różne, ale mają w sobie "to coś" :)

      Usuń
  13. Wszystkie są piękne ;) Ale jakbym miała wybrać, to byłaby 1 ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miętowa i szafirowa są piękne :) i kolorystycznie i fasonem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię zaszaleć ;D, ale nie wiem kiedy następne wesele XD.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem fanką prostych rozwiązań i najlepiej czuje się w czerni. Uwielbiam koronki, nie lubię jednak gdy za dużo się błyszczy, a na pewno jesli chodzi o cekiny. Nie dość, że sa niewygodne, to przesyt także niczemu dobremu nie służy.
    Druga suknia choc nie jest czarna.. :D kupiła moje serducho :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Odpowiedzi
    1. Chociaż nie noszę sukienek to tę z chęcią bym założyła :)

      Usuń
  18. ta czarna jest piękna ;) Moja mama z 10 lat temu miała podobną tylko ją te cekiny " gryzły " i zawszę leżała w szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dużo zależy od tego jak są naszyte :)

      Usuń
  19. Eh, ja mam zbyt krzywe kopytka na sukienki, ale mam w swojej szafie kilka bardzo długich, takich za kolana a nawet do kostek sukienek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie jest tak źle :) a długie sukienki potrafią wszystko zamaskować :)

      Usuń
  20. Granatowa przepiękna! Żałuję teraz, że na swoją studniówkę nie zdecydowałam się na taką długą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja była długa, ale brązowa. Teraz mogłabym postawić na odważniejszy kolor :)

      Usuń
  21. Praktycznie nie noszę sukienek, bo nie mam kiedy... Ale bardzo chciałabym mieć kolekcję pięknych sukienek. Najbardziej lubię klasyczne, proste i w stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie mam okazji. Poza tym sukienki są dla mnie mniej wygodne.

      Usuń
  22. Niebieska, druga od góry, jest przeeeeeepiękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Na swojej studniówce miałam granatową sukienkę do ziemi, a'la bogini grecka :D Uwielbiam chodzić w sukienkach, choć zimą jest mi za zimno i z tego rezygnuję :( Uważam, że dodają uroku i kobiecości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całą pewnością są bardzo kobiece. Gdyby tylko były dla mnie wygodniejsze to pewnie też chętniej bym w nich chodziła :)

      Usuń
  24. Druga mnie urzekła, jestem ciekawa czy w rzeczywistości tak samo wyglądają :)
    Poklikałam również :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja najbardziej lubię sukienki z koła albo te rozkloszowane <3 Chociaż z wiekiem zaczynam mieć momentami wrażenie, że są zbyt dziewczęce, a może pora na coś bardziej kobiecego :D Kiedyś nie znosiłam sukienek, nawet w środku lata obowiązkowo musiałam być wystrojona w długie jeansy i sportowe buty, ale jednak zmądrzałam... Od paru lat sukienki zdecydowanie wygrywają w upały, a i ogólnie są bardzo spoko, bo nie trzeba myśleć o kompletowaniu stroju. Nie lubię za to spódnic, tutaj nigdy nie wiem, jaka góra do jakiej kiecki pasuje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym się zgodzę - sukienka tworzy nam całą stylizację :)

      Usuń
  26. Seledynowa sukienka jest absolutnie piękna <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że podoba Ci się ta propozycja :)

      Usuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.