wtorek, 20 grudnia 2016

Dermastic, serum przeciw wypadaniu włosów.

 Cześć :)

Nie powinniśmy wymagać nawet od bardzo drogiego i ekskluzywnego kosmetyku rewelacyjnych efektów, jeśli będziemy stosować go "raz na ruski rok". Fakt, może i po niektórych natychmiastowe działanie jest widoczne, ale niezbyt trwałe. 
Tak jak w dietetyce poleca się zachować umiar tak w kwestiach kosmetycznych powinno się propagować systematyczność i regularnych. Tylko wtedy jesteśmy w stanie w pełni skorzystać z dobrodziejstw aplikowanych preparatów i ich substancji aktywnych. 
Przyznam, że często mam problem z regularnością. Są jednak takie problemy, na których rozwiązaniu zależy mi na tyle, że mam większą dawkę motywacji. Wśród nich bez wątpienia wskazać mogę wypadanie włosów. Z tą przypadłością staram się walczyć przy pomocy serum Dermastic


Produkt zamknięty jest w poręcznej butelce z aplikatorem w formie sprayu. Pozwala to na wygodne i higieniczne stosowanie. Szata graficzna jest estetyczna i zawiera wszystkie potrzebne informacje.
Ma dość wyrazisty zapach kojarzący się nieco z czarną rzepą. Niemniej jednak nie jest ostry i nieprzyjemny. 
Skład serum można uznać za całkiem przyjemny. Nie zawiera chociażby niepożądanego alkoholu czy parabenów. 
Aplikator serwuje nam cienką strużkę produktu. Dla jednych może być to minus, ale akurat podoba mi się ten aspekt. Dzięki temu nie muszę psikać nim całej głowy, a mogę skupić wyłącznie na tych miejscach, w których zauważam wzmożone wypadanie włosów.


Jakiś czas temu przedstawiłam Wam suplement, który miał pomóc mi zwalczyć mój kłopot. Niestety okazał się nieskuteczny. Z tego też względu podeszłam sceptycznie do kolejnego preparatu. No bo skoro nie działają tabletki to co niby pomoże kosmetyk? No cóż, myślałam że już mnie nic nie zaskoczy, a tu jednak pozytywny psikus. Jakie zatem efekty zauważyłam? 
Nie będę ściemniać, że serum całkowicie wyeliminowało problem wypadania włosów bo tak nie jest. Niemniej jednak na pewno uległ znacznej poprawie. Widzę to zwłaszcza podczas mycia włosów. Jeszcze niedawno po czynności tej wanna była niemalże czarna od włosów. Obecnie znajdą się jakieś dwa lub trzy połamańce, które chcą zwrócić na siebie uwagę.


Mam za uchem newralgiczne miejsce,które w pewnym momencie zrobiło się wyjątkowo łyse. Obecnie widzę tam coraz więcej baby hair, z czego jestem niesamowicie zadowolona. 
Jedyny mankament produktu, który zauważam na obecną chwilę to fakt, że powoduje znacznie szybsze przetłuszczanie się włosów. Jestem jednak w stanie to przeboleć. Może to nawet i lepiej - mam przynajmniej szansę na zużywanie masy szamponów i innych produktów pielęgnacyjnych :D
Cena produktu wynosi 69 zł za pojemność 100 ml.

Borykacie się z problemem wypadających włosów? Jak sobie z tym radzicie?

Iwona

85 komentarzy:

  1. mi ten skład by spowodował protest skalpu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra jest ostatnio dość wrażliwa, ale tu nic złego się nie dzieje :)

      Usuń
    2. ech moja jest wybitną damulką ;p i kaprysi przy każdych nowościach:D

      Usuń
  2. Może powiem mamie by wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można spróbować. Krzywdy nie powinien wyrządzić, a zawsze może pomóc :)

      Usuń
  3. Ja myję włosy codziennie więc przyspieszenie przetłuszczania to byłby dla mnie koszmar :( ale dobrze wiedzieć o takim produkcie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze wystarczyło myć co 4 dni, a teraz musiałabym co dwa.

      Usuń
  4. To coś dla mnie, obecnie właśnie walczę z nadmiernym wypadaniem włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie okazał się zaskakująco dobry, więc mogę polecić :)

      Usuń
  5. Chyba powinnam bardziej zainteresować się produktem !
    ..u mnie z wypadaniem jest kosmos, szczególnie teraz :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze miałam z tym duże problemy, ale obecnie jest znacznie lepiej :)

      Usuń
  6. Fajnie, że sobie radzi, może nie w 100% ale idzie mu dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W 100% to pewnie nic nie pomoże. Kiedyś łykałam tabletki od lekarza i też mało dały.

      Usuń
  7. strasznie wypadają mi włosy i zaczyna być to bardzo uciązliwe. Więc w sumie mogłabym się skusić chętnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Do najtańszych nie nalezy ale sobie radzi to warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie na szczęście jest wydajny, bo nie stosuję na całą głowę tylko niektóre partie :)

      Usuń
  9. Mi włosy nie wypadają, więc takiego specyfiku nie potrzebuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. U męża to serum się sprawdziło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ma jeszcze innych zwolenników :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. Może być fajną opcją dla osób z takimi problemami :)

      Usuń
  12. Przetłuszczanie się włosów i glikol na początku składu zniechęcają mnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie częstsze mycie jest dyskomfortem, ale przynajmniej widzę działanie :)

      Usuń
  13. Przydało by mi się takie serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cieszę się, że działa i widzisz efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o mi po ciąży wypadają i szukam środka na to więc sie skusze :)
    super blog dodałam do sub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło :)
      Mam nadzieję, że stan włosów się polepszy :)

      Usuń
  16. Ja ostatnio wspomagam się wcierkami domowej roboty i widzę już pierwsze efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda, że włosy się po nim szybciej przetłuszczają :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, ale dla efektów jestem w stanie to przeboleć.

      Usuń
  18. Dla mnie ta marka jest skreślona po całej linii, miałam ich produkty 0 efektów działania ( a zwykła wcierka jantar daje radę... ) wydałam sporo i straciłam tylko czas i pieniądzę. Dodatkowo nie podoba mi się ich podejście do klienta i nigdy więcej nie kupię produktów tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to szkoda że masz z nią takie złe doświadczenia :/

      Usuń
  19. Oj skoro przetłuszcza to nie dla mnie ale jak daje efekty to w nagłych wypadkach warto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba jednak trochę czasu, żeby zobaczyć efekty.

      Usuń
  20. Póki co włosy mi nie wypadają prawie wcale, ale będe pamiętać o tym produkcie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Super zę działa! Mnie też wypadają włosy chętnie go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się na nim nie zawiedziesz :)

      Usuń
  22. To całkiem fajnie się sprawdza :) Ja włosy myję codziennie to bym z nim problemu nie miała :D a włosy niestety czasami szaleją z wypadaniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej by już się raczej nie przetłuściły :D

      Usuń
  23. Mi okrutnie wypadają włosy od kilku lat, widzę teraz światełko w tunelu z tym produktem, jak ma pomóc to przeboleję przetłuszczanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie zaszkodzi, więc można spróbować :)

      Usuń
  24. U mnie na szczęście wypadnie minęło a ratowałam się wodą brzozową;) Serum fajne, ale cena trochę mniej kusząca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś sięgałam po wodę brzozową, ale nie widziałam większych efektów. Dobrze, że u Ciebie problem minął :)

      Usuń
  25. Wow! Jeśli przedtem była pełna wanna włosów, a teraz max trzy połamańce to ja to serum chcę i to natychmiast! :D

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie problem wypadania w okresie jesienno-zimowym to zmora. Odkąd we wrześniu odkryłam Tradycyjny Szampon Syberyjski nr 3 Babuszki Agafii to wypadanie bardzo mocno ustało a ja się w nim zakochałam na tyle,że nie chcę się z nim rozstawać. Do codziennego używania też jest super :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co kojarzę to czytałam o nim na Twoim blogu. Produkty Babuszki Agafii bardzo lubię, więc będę miała ten szampon na uwadze :)

      Usuń
  27. Ja miałam problem z wypadającymi włosami, ale używam maski drożdżowej od Babuszki Agafii i na razie wypadanie się zmniejszyło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wersję jajeczną bardzo lubiłam, więc i po drożdżową chętnie sięgnę :)

      Usuń
  28. Nie słyszałam jeszcze o tym produkcie, ale przedstawia się bardzo ciekawie :) Swego czasu bardzo wypadały mi włosy, zostawiałam je dosłownie wszędzie, ale pomogło mi olejowanie włosów olejem kokosowym dwa razy w tygodniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj nie, moje włosy nie lubią się z olejem kokosowym. Próbowałam kilka razy, ale zawsze wyglądały beznadziejnie.

      Usuń
  29. Bardzo ciekawy produkt, też nie raz próbowałam różnych kosmetyków, czy nawet sama próbowałąm robić własne maseczki na włosy, jednak tez nie za dobrze u mnie z systematycznością :(
    Obserwuje i zapraszam do siebie :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Systematyczność jest tu jednak kluczową sprawą. Bez tego może być ciężko.

      Usuń
  30. Serum nie miałam, ale wiem że nie byłabym systematyczna.
    Mam szampon z tej serii, ale średnio się spisuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie daje satysfakcjonujących efektów.

      Usuń
  31. U mnie z regularnością jest tak samo, ale jak się pozmuszam przez dwa tygodnie, to potem wchodzi mi dana rzecz w nawyk. Kiedyś w ogóle się nie balsamowałam, a teraz sobie tego nie wyobrażam :P
    O przeciwwypadających właściwościach czarnej rzepy słyszałam, ale jej zapach jest ponoć zniechęcający - tak jak piszesz.
    A na ile Ci starczyło to serum?

    Mnie zaczęły wypadać włosy odkąd się odchudzałam. Teraz powoli stopuje ten proceder i przede wszystkim mocno odrastają mi włosy (likwidują się moje tragiczne zakola <3). Jeszcze długa droga przed nimi, żeby baby hair stały się normalnej długości. U mnie to chyba wynik zwiększenia ilości orzechów w diecie, bo nic innego z nimi nie robię. Łykam też Humavit Skrzyp i Pokrzywa, bo podczas jego stosowania mi tak nie lecą włosy (co innego, jak odstawię...).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat te dwa miesiące, ale z podkreśleniem, że stosuję raz dziennie i nie na całą skórę głowy. Powinno się stosować dwa razy, więc automatycznie skończyłby się znacznie szybciej.
      Pamiętam, że kiedyś pomogła mi Belissa. łykałam też sporo innych Skrzypovit, ale żadne nie dały lepszych efektów.
      Oby nasze problemy wreszcie się skończyły :)

      Usuń
  32. Na wypadanie włosów u nas pomogło uzdatnienie wody kranowej - nałożyliśmy filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf i mamy teraz w kranie miękką wodę przy której skóra głowy pozostaje nie podrażniona.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie woda jest mocno twarda co z pewnością nie jest korzystne.

      Usuń
  33. Fajna sprawa, jeżeli ktoś ma taką potrzebę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby jednak nie trzeba było sięgać po takie specyfiki :)

      Usuń
  34. Z wypadaniem na ogół nie mam problemów. Jedynie sezonowo i podczas stresu.

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja się borykam od dłuższego czasu. Wydaje mi się jednak, że przy łysieniu androgenowym, z niedoczynnością tarczycy i PCOS ten preparat to mogłoby być za mało ;D
    A jako wspomagacz to troszkę drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy takich poważnych problemach na pewno należy głównie skusić się na leczeniu przyczyny a dopiero potem objawów.

      Usuń
    2. U mnie też podobny problem, ale niestety do leczenia farmakologicznego mam poważne przeciwwskazania, więc i tak wspomagam się preparatami kosmetycznymi i jest nie najgorzej :) A ten produkt mam w planach sprawdzić :)

      Usuń
    3. Trzymam zatem mocno kciuki, aby produkty kosmetyczne wywiązywały się ze swoich działań :)

      Usuń
  36. Wygląda ciekawie, zwłaszcza z uwagi na bardzo przyzwoity skład. Ja mam w zapasach tonik-wcierkę normalizującą z Vianek, która zbiera bardzo porządne recenzje, niebawem zamierzam zacząć ją stosować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie poznam potem Twoją opinię na jej temat. U mnie czeka wcierka Jantar :)

      Usuń
  37. Miękka woda poprawia stan nawilżenia skóry głowy i potrafi zminimalizować wypadanie włosów. Dobrze również zwrócić uwagę na swoją dietę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie woda jest dość twarda, więc na pewno ma jakiś wpływ na stan moich włosów.

      Usuń
  38. Ja próbowałam juz mnóstwa specyfików i nic. :-/ nie wiem czy jest sens wydawać pieniądze na kolejne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasami problem tkwi głębiej i może pomóc jedynie lekarz.

      Usuń
  39. Ja próbowałam juz mnóstwa specyfików i nic. :-/ nie wiem czy jest sens wydawać pieniądze na kolejne

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.