środa, 24 lutego 2016

Ziaja, oczyszczanie liście manuka, żel myjący normalizujący.

Cześć :)

Na rynku dostępnych jest wiele niemalże kultowych już produktów, których wcale nie trzeba stosować aby cokolwiek o nich słyszeć. Do ich grona z całą pewnością dołączyć chce Ziajkowa seria "oczyszczanie liście manuka". Ktoś jeszcze nie spotkał się z recenzją pasty do głębokiego oczyszczania? Sama na razie korzystałam jedynie z próbek, więc nie ośmielę się wyrazić obiektywnej opinii na jej temat. Niemniej jednak w mojej wieczornej pielęgnacji gości żel myjący normalizujący i zdanie na temat tego specyfiku chciałabym Wam przedstawić.

Zdaniem producenta:
Oczyszczający, spłukiwalny żel myjący. Nie zawiera mydła. Przywraca skórze naturalna równowagę i świeżość. 
Zapewnia efekt dokładnie oczyszczonej skóry. Łagodzi podrażnienia i zaczerwienienia skóry. Kwas laktobionowy ułatwia redukcję sebum. Poprawia nawilżenie i miękkość naskórka. Przygotowuje skórę do zabiegów pielęgnacyjnych. 

Skład:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Coco Glucoside, Zinc Coceth Sulfate, Glycerin, Panthenol, Allanoitn, Lactobionic Acid, Propylene Glycol, Leptospermum Scoparium Leaf Extract, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-7 G;yceryl Cocoate, Sodium Benzoate, Parfum, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Limonene, Linaloon, Citric Acid.

Pojemność: 200 ml

Cena: ok. 9 zł


Moja opinia: 
Produkt zamknięty jest w wygodnym opakowaniu z pompką, która się nie zacina. Dzięki temu dozuje odpowiednią ilość a sama aplikacja jest higieniczna.
Konsystencja żelu jest na tyle gęsta, że nie spływa z rąk. Przy tym niesamowicie się pieni. Do dokładnego oczyszczenia wystarczy niepełna pompka, przez co wydajność zasługuje na pochwałę. 
Zapach określiłabym jako świeży, orzeźwiający i lekko cytrusowy. Przy tym nie jest nachalny ani drażniący co bardzo mi odpowiada. 
Składu nie można postawić na półce z ideałami, ale przynajmniej producent oszczędził nam parabenów. Dodatkowo substancje łagodzące skórę znajdują się na wysokich pozycjach. 
Po omówieniu spraw technicznych przejdźmy do najważniejszego, czyli działania.
Żel bardzo dobrze oczyszcza skórę z całego brudu i resztek makijażu. 
Przeznaczony jest do cery normalnej, ale również tłustej i mieszanej. Jak wiadomo, tego typu preparaty lubią czasami działać ściągająco. Tutaj uczucie te nie jest nazbyt niekomfortowe, ale warto jednak przetrzeć twarz tonikiem bądź innym tego typu preparatem. 
Skoro twarz jest lekko ściągnięta to ciężko nazwać ją miękką. Jednak na pewno nie jest wysuszona. Co więcej, wygląda na zdrowszą i orzeźwioną. 
Zauważyłam, iż regularne stosowanie żelu przyczyniło się do zmniejszenia zaczerwienień moich niedoskonałości. Zresztą nie tylko zmniejszyło zaczerwienienia jak i sprawiło, że samych nieprzyjaciół jest nieco mniej. Na pewno nie są to już uciążliwe stany zapalne a raczej drobne krostki. 
Nie wiem czy produkt zmniejsza wydzielanie sebum, gdyż w czasie zimowym problem ten nie doskwiera mi tak bardzo jak w okresie wiosenno-letnim. 
Myślę, iż produkt zasługuje na uwagę osób posiadających cerę normalną bądź skłonną do niedoskonałości. Dla skóry suchej i wrażliwej może być nieco zbyt mocny

Napiszcie czy mieliście styczność z tą znaną serią firmy Ziaja. Macie swoich faworytów z tej grupy produktów bądź tej kultowej już marki kosmetycznej? :)

Iwona

13 komentarzy:

  1. Dawno nie używałam nic tej firmy, żelu to chyba nigdy i jakoś nie ciągnie mnie do produktów tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobra seria. Używam właśnie tej słynnej pasty oczyszczającej, kremu z kwasem migdałowym i toniku. Jestem zadowolona i też niebawem będzie na blogu recenzja tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham odżywki do włosów z ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Faworytem jest na pewno pasta oczyszczająca z serii manuka właśnie :) Trafiałam jednak wśród Ziaji na buble, więc zdanie mam podzielone ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z tej serii miałam tylko pastę oczyszczajaca i tonik :) jestem zadowolona z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam kiedyś i byłam zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba go właśnie kupię bo kończy mi sie żel :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam tylko pastę do kupna żelu jakiś miesiąc doszło ;) muszę nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ten żel przesuszał (i tak suche już) policzki, więc nie polubiłam się z nim ;) ale na tłustej skórze pewnie dobrze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny żel, ostatnio go zużyłam. Myślę, że jeszcze do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Szukam jakiegoś fajnego żelu i myślę nad tym, ale obawiam się, że nie będzie odpowiedni dla mojej suchej cery.

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Skusiłam się na ten produkt jakiś czas temu, sporo osób go polecało. Zapach ma delikatny, nie uczula i podobno działa - dwa pierwsze stwierdzenia u mnie się sprawdziły, poza tym jest tani i łatwo dostępny. Oczyszczać cerę oczyszcza, jednak po jakimś czasie żel ten spowodował u mnie wysyp. Na pewno nie spodziewałam się cudów, ale nie spodziewałam się również, że coś może pójść nie tak. Produkt jest ciekawy, ale w moim przypadku nie działa.
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie : http://snowarskakarolina.blogspot.com/
    PS: Obserwuję i liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.