wtorek, 9 lutego 2016

TAG: Lustereczko powiedz przecie...

Hej :)

Kilka dni temu widziałam u niektórych youtuberek odpowiedź na TAG pt. "Lustereczko powiedz przecie...". Pytania bardzo mi się spodobały, więc pozwoliłam sobie wziąć udział w zabawie. Jeśli ciekawią Was moje odpowiedzi a przy tym chcecie mnie nieco lepiej poznać to zapraszam do dalszej części notki :)

1. Jak czujesz się bez makijażu?
Bardzo często zdarza mi się wychodzić z domu bez makijażu i nie mam z tym najmniejszego problemu.

2. Gdybyś mogła wybrać tylko jeden element w makijażu to jaki byś wybrała?

Osoby regularnie śledzące bloga mogły już się dowiedzieć, iż ostatnio mam fazę na podkreślanie oczu. Tak więc z pewnością postawiłabym na tusz do rzęs.

3. Z całego świata znikają podkłady do twarzy, możesz zatrzymać tylko JEDEN, dowolny. Który byś wybrała?

Z racji tego iż nie znalazłam jeszcze idealnego podkładu przez co rzadko go stosuję to bez problemu mogłabym obejść się bez tego produktu. 

4. Czym kierujesz się kupując kosmetyki kolorowe do makijażu?

Nie oszukujmy się... opinie, opinie i jeszcze raz opinie. Wszyscy wychwalają, wszyscy mają to Iwonka też chce. Jak jeszcze cena jest kusząca to czemu nie wypróbować? Oczywiście jedyne co należy stricte do mnie to dobór odpowiedniego odcienia danego produktu. Nie skusiłaby mnie np. czerwona szminka czy megasuperhiper świecące fioletowe cienie, w których wyglądałabym jakby moje oczy zaliczyły kontakt z podłożem...

5. Co Cię bardziej interesuje : makijaż czy pielęgnacja?
Ponieważ potrafię obejść się bez makijażu a większość kosmetyków pielęgnacyjnych stosuję regularnie to postawiłabym na pielęgnację. 

6. Stoisz przed lustrem, bez makijażu, bez ubrania - zupełnie nago. Kogo w nim widzisz?

Hmmm... O ile lustro by nie pękło to chyba nagą Iwonkę - bez makijażu i bez ubrania :D

7. Jak dbasz o swoje ciało i ile czasu dziennie mu poświęcasz?

Obecnie ograniczam się jedynie do stosowania kosmetyków pielęgnacyjnych. Wiadomo, kremy do twarzy, balsam czy produkty do dłoni towarzyszą mi codziennie. Mam jeszcze swój mały co "2-dniowy" rytuał podczas którego zawsze wzbogacam kąpiel o dodatkowe czynności. Raz jest to mycie włosów i nałożenie odżywki, zaś za 2 dni peeling ciała, twarzy i nałożenie maseczki. W porze wiosenno-letniej pewnie znowu dosiądę swojego rumaka :)

8. Wymień 3 produkty jedzeniowe które spożywasz i które Twoim zdaniem najbardziej dbają o nasze ciało, cerę i włosy.

Oj, duuuużo tego. Postawiłabym jednak na wszelkiego rodzaju owoce i warzywa a także źródła niezbędnych nienasyconych kwasów tłuszczowych typu siemię lniane, orzechy czy pestki słonecznika.

9. Jak czujesz się po zjedzeniu fast food/ słodyczy/ chipsów?
Jeśli chodzi o wszelkiego rodzaju słodycze czy chipsy to ich nie jem. No chyba, że wliczymy tutaj gorzką czekoladę to po niej czuję się fantastycznie :D Fast foody? Tylko domowe, w zdrowszej wersji. Do McDonald'sa zaglądam tylko wtedy, gdy mają akcje z darmową kawą :D

10. W skali od 1-10 na ile uważasz się za atrakcyjną?

Przez swoją skromność stwierdzę, że najchętniej dałabym w minusie :D

Nie wiem czy TAG krąży również w blogosferze, więc nie będę nikogo nominować do zabawy. Jeśli jednak chcecie wziąć w niej udział to serdecznie zapraszam :)

Iwona

5 komentarzy:

  1. Fajna zabawa, zawsze można dowiedzieć się o Tobie czegoś nowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zabawa :) Podoba mi się i ciekawe rzeczy można się o Tobie dowiedzieć :) A ze słodyczy to zapomniałaś o domowych muffinkach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko nazwać je słodyczami skoro jedyny cukier w nich zawarty to ten z bananów ;)

      Usuń
  3. Niestety ja mam problem z chipsami :D
    za często po nie sięgam :P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny post i przyjemnie się go czytało;)

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.