niedziela, 7 września 2014

Tydzień w obiektywie.

Hej :)

Kolejny tydzień upłynął mi pod hasłem pracy. Nic ciekawego się nie wydarzyło, więc też i zdjęć podsumowujących ostatnie siedem dni nie ma wiele. Niemniej jednak coś udało mi się uchwycić :)


  • "Ptaki ciernistych krzewów", czyli mały powrót do dzieciństwa. Uwielbiałyśmy oglądać z Mamcią serial na podstawie tej książki :)
  • pada deszczyk pada, dawno go nie było...
  • nie może się oczywiście obejść bez jakiegoś śniadania ;) Tym razem ukochana jaglanka z jogurtem greckim, domowym musem dyniowo-brzoskwiniowym i mieszanką ziaren Cynamonowy Raj.
Przy okazji małe pytanko... Jesteście zainteresowani luźnym postem przedstawiającym moje ulubione akcesoria i gadżety kuchenne? :)

Iwona

3 komentarze:

  1. Przyznam szczerze, że nigdy nie oglądałam tego serialu, nie czytałam książki. Zaciekawiłaś mnie ! Muszę sprawdzić czy dostanę ją w bibliotece. Śniadanie wygląda przepysznie, ja najczęściej jadam owsiankę :) Post o akcesoriach kuchennych to fajny pomysł, jestem na tak :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, chcemy akcesoria i gadżety kuchenne! (uwielbiam!)

    OdpowiedzUsuń
  3. oczywiście że chcemy :D

    ZAPRASZAM DO UDZIAŁU :)
    http://inszaworld.blogspot.com/2014/09/konkurs-jesienny.html

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.