wtorek, 2 września 2014

Troszkę jesienna jaglanko-gryczanka.

 Witajcie :)

Dziś raniutko było niesamowicie ciemno, chłodno i ponuro... Co jest najlepsze na taką pogodę i doładowanie sił? Oczywiście pyszne, ciepłe i pożywne śniadanie :) Nie tak dawno skusiłam się na połączenie kaszy jaglanej i gryczanej białej. Zestawienie tak mi zasmakowało, że dziś je powtórzyłam. Z racji aury dodałam startą marchewkę, która pasuje mi do takich lekko jesiennych już śniadań :)
Niech mi ktoś jeszcze powie, dlaczego czekolady RitterSport są taaaaaakie pyszne? :D

Marchewkowa jaglanko-gryczanka z twarogiem, bananem, pestkami dyni 
i deserową czekoladą z całymi orzechami laskowymi

P.s. Fajnie mieć u siebie mleczarnię Zotta... Nie można przecież przejść obojętnie obok kostki twarogu za 1 zł i kilogramowej butelki kefiru za 0,70 zł :D 

Jakimi śniadaniami Wy wspomagacie się w coraz chłodniejsze poranki?

Iwona

5 komentarzy:

  1. hehe ty to masz dobrze ;p Tak blisko mieć mleczarnie :D no proszę :D Takie ciepłe śniadanie teraz jest najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam. Pięknie wygląda.
    Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę wypróbować Twój patent mieszania tych dwóch kasz :)
    Zgadzam się, Ritterki są pyszne! Zott obok i produkty w takiej cenie? przygarnij mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam serdecznie :) Zawsze można upolować coś o wiele taniej, gdy kończy się data przydatności :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.