niedziela, 10 sierpnia 2014

Tydzień w obiektywnie.

Hej :)

Dziś niedziela, więc pora na małe podsumowanie tygodnia - oczywiście w formie zdjęć. Ostatnio wspominałam Wam, iż moja rodzinka wyjeżdża na urlop i z racji braku aparatu ciężko będzie o ten post. Niemniej jednak mam zdjęcia z wycieczki do czeskiego Ołomuńca i wizyty w tamtejszym zoo, z którymi chętnie się podzielę :)



  • jedno ze zdjęć zrobionych telefonem, które w miarę wyszło... ;) ukochana kasza jaglana z twarogiem, sezonowymi owocami i prażonymi wiórkami kokosowymi <3
  • prezent od siostry przywieziony z urlopu :)
  • dzisiejszy wypiek: owsianko-bananowe ciasteczka z różnymi dodatkami (m.in. makiem, sezamem, orzechami) przygotowane w foremce ze sklepu Emako
Od jutra zaczynam swoją sezonową pracę, ale będę się starała nie zaniedbywać bloga :) Mam nadzieję, że mi się to uda :)

Iwona

3 komentarze:

  1. Spokojnej, miłej i dobrze płatnej tej pracy życzę :) Ciastka wyglądają smakowicie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.