wtorek, 25 marca 2014

Testowanie z Rossmannem, część I.

Hej :)

Jak wspomniałam w tym poście, dane mi było zostać testerką produktów z Rossmanna. Pomyślałam, że opinie na ich temat podzielę na osobne posty. Dziś przychodzę do Was z recenzją dwóch rzeczy, a mianowicie kremu do rąk z mocznikiem oraz bawełnianych rękawiczek.

1. Isana Med, krem do rąk z mocznikiem 5,5%

Zdaniem producenta:
Krem do rąk ISANA MED UREA z 5,5% zawartością mocznika (urea) obficie nawilża skórę rąk i zapewnia jej intensywną pielęgnację. Krem został opracowany specjalnie dla potrzeb bardzo suchej i szorstkiej skóry. Urea jest naturalnym, występującym w organizmie czynnikiem nawilżającym, który wiąże wodę i chroni skórę przed wysuszeniem. Specjalna kombinacja takich składników jak masło shea, pantenol, gliceryna i witamina E intensywnie nawilża skórę i w ten sposób przyczynia się do wygładzenia szorstkiej powierzchni skóry. krem daje się łatwo rozprowadzać i szybko się wchłania. Mocznik (urea) w wysokiej koncentracji zapobiega chropowatości skóry rąk. Tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie.

Skład:
Aqua, Urea, Ethylhexyl, Stearate, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Dicaprylyl Ether, Butyrospermum Parkii Butter, Pentaerythrityl Distearate, Phenoxyethanol, Dimethicone, Panthenol, Sodium Lactate, Tocopheryl Aceate, Sodium Stearoyl, Glutamate, Carbomer, Methylisothiazolinone, Lactic Acid, Sodium Hydroxide.

Pojemność: 100 ml

Cena: 5,99 zł

Moja opinia:
Krem ma w miarę gęstą konsystencję. Wystarczy odrobiona produktu, aby dobrze wysmarować ręce. Jest przez to bardzo wydajny. Szybko się wchłania, lecz pozostawia na skórze dłoni delikatnie tłustą powłokę. 
Zapach? produkt jest teoretycznie bezzapachowy, aczkolwiek po rozsmarowaniu przypomina mi nieco... przyprawę maggi :D
Skład kosmetyku jest bardzo przyjemny. Nie znajdziemy w nim barwników ani parabenów. Mocznik natomiast znajduje się już na drugiem miejscu. 
Przejdźmy do najważniejszego aspektu, czyli stosowania i działania produktu...
Krem używam zarówno na dzień, jak i na noc. W ciągu dnia powoduje, iż skóra dłoni jest wyraźnie wygładzona i delikatniejsza. Niemniej jednak nie zauważyłam wielkiego nawilżenia, dlatego też często go aplikuję. Na noc natomiast nakładam nieco grubszą warstwę i zakładam bawełniane rękawiczki. Rano dłonie są w znacznie lepszej kondycji.
Są nawilżone i miękkie w dotyku. Znika szorstkość skóry oraz drobne podrażnienia. 

2. For Your Beauty, bawełniane rękawiczki

Zdaniem producenta + skład:

Cena: 9,99 zł


Moja opinia:
Rękawiczki są cienkie i miłe w dotyku. 
Jedynym problem jest dla mnie ich uniwersalny rozmiar, który dla moim małych dłoni jest nieco za duży. 
Rękawiczki zakładam głównie na noc, ale zdarzało się również iż stosowałam je w ciągu dnia. Fajne jest to, że nie przeszkadzają w korzystaniu z komputera czy innych przedmiotów. 
Bardzo dobrze wspomagają działanie nałożonego kremu. Skóra jest odpowiednio nawilżona, wygładzona i zregenerowana. 
Oczywiście regularne stosowanie rękawiczek na krem powoduje, iż zaczynają się odbarwiać i trzeba je często prać. Jednak pomimo tego nie deformują się ani nie niszczą. 

Podsumowując powyższe produkty uważam, iż krem świetnie nada się na dzień dla osób, które nie mają zbyt wymagającej skóry dłoni. Natomiast osoby zmagające się z szorstkością i suchością dłoni powinni zainwestować z rękawiczki bawełniane, które bardzo dobrze wspomagają działanie kremu pozostawiając ręce w lepszej kondycji. 

Iwona

7 komentarzy:

  1. Ten krem do rąk muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Potwierdzam - krem bardzo dobrze się sprawuje w połączeniu z bardzo suchymi dłońmi, regeneruje zniszczenia

    OdpowiedzUsuń
  3. rękawiczki sa bardzo ciekawe. Musze się zastanowic nad ich zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  4. mi w kremie właśnie przeszkadza troszkę ta tłusta warstwa :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten krem, używam go do rąk i stóp na noc :) Na dzień niekoniecznie się u mnie sprawdza bo ta lepiąca konsystencja mnie drażni :D

    OdpowiedzUsuń

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.