czwartek, 6 marca 2014

Przetestuję :)

Witajcie :)

Dzisiaj szybki post, w którym mam przyjemność czymś się pochwalić. Otóż jakiś czas temu na blogu aSHy pojawiła się możliwość zostania recenzentką kosmetyków z Rossmanna. Dzisiaj pokazały się wyniki i okazało się, iż zostałam jedną ze szczęśliwych testerek :)

Po trzymaniu paczki będę miała 6 tygodni na przetestowanie i recenzję takich oto produktów:


Alterra krem, do ciała Bio-Granat&Bio masło shea
Isana Med, urea krem do rąk
For Your Beauty, rękawiczki bawełniane
Fusswohl, masło do stóp
For Your Beauty, skarpetki bawełniane

Dodatkowo Rossmann dołączy do paczki szlafrok :)

Jestem niesamowicie szczęśliwa z tego, iż zostałam wybrana do przetestowania owych produktów. Mam nadzieję, że dobrze się u mnie sprawdzą i będę miała z nich wiele korzyści :)

Pozdrawiam,

Iwona

4 komentarze:

Komentując przyczyniasz się do uśmiechu na mojej twarzy :) Pamiętaj - szczęście dane innym wraca do nas podwójnie! :)
Szanuj moją osobę i nie zostawiaj linków! Komentarze to nie miejsce na reklamę! Znajdę Cię i bez tego.
Na blogu obowiązuje Polityka Prywatności. Zapoznasz się z nią w zakładce po prawej stronie.